سجادی:  تمام تلاشمان را برای حفظ نمایندگان ایران در لیگ قهرمانان آسیا انجام دادیم
حجم ویدیو: 26.18M | مدت زمان ویدیو: 00:03:35

لیگ قهرمانان آسیا با نام رسمی ای‌اف‌سی چمپیونز لیگ، یک رقابت سالانهٔ فوتبال باشگاهی قاره‌ای است. لیگ قهرمانان آسیا توسط کنفدراسیون فوتبال آسیا (ای‌اف‌سی) برگزار می‌شود. لیگ قهرمانان آسیا از سال ۱۹۶۷ و با نام جام باشگاه‌های آسیا آغاز گردید. لیگ قهرمانان آسیا در فصل ۲۰۰۳−۲۰۰۲ با الگوبرداری از لیگ قهرمانان اروپا به لیگ قهرمانان آسیا تغییر نام داد.

به گزارش رکنا ورزشی، حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان پس از پایان جلسه با کمیسیون فرهنگی مجلس اسلامی درباره آخرین شرایط حذف و بازگشت پرسپولیس و استقلال به لیگ قهرمانان آسیا، اظهاراتی داشت که گزیده آن را در زیر می‌خوانید: 

*ضمن تشکر ویژه‌ از کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی که مانند گذشته دغدغه‌مند مطالب را مطرح کردند و بنده را مورد مشورت قرار دارند. تمرکز بحث اصلی درباره استقلال و پرسپولیس بود که ترک فعل‌های انجام شده را نام بردند و ما باید مشکلات را حل کنیم.

*۵ روز دیگر از فرصت ۱۰ روزه AFC را پیش رو داریم؛ پاسخ‌های خود را آماده ارسال کرده‌ایم و تلاش می‌کنیم از فرصت باقیمانده نهایت استفاده را ببریم.

*همچنان این سوال برای ما مطرح است که اگر فدراسیون مجوزی از‌ AFC دارد که پیگیری این موضع باشد چرا از داخل اینگونه اعلام شد و در حالی که در استیناف ۴ ماه مهلت داده می‌شود، اما گفته می‌شود به خاطر راستی آزمایی مدارک را مجدداً ارسال کنید. اگر رابط ما فدراسیون فوتبال است باید پاسخگو باشند.

*یک سری تکالیف از سال ۲۰۱۶ باقیمانده بود که به ما‌ه‌های آینده حواله دادیم و محیط بین‌الملل را جدی نگرفتیم.

*همکاران ما در دولت زحمت کشیدند؛ مالیکت مشترک را رفع کردند و از اواخر بهمن ماه به AFC تضمین دادیم فرایند خصوصی سازی و وورد به بورس انجام خواهد شد که واقف به مقدمات آن هستیم.

*تمام تلاشمان را کردیم این دو تیم حفظ شوند و از فرصت باقیمانده نهایت استفاده را خواهیم کرد و ثابت می‌کنیم در این مدت کوتاه، کم کاری نکردیم.

*مهلت ۳ ماهه ما دی ماه تمام می‌شود؛ این مهلت را چه کسی داد استیناف، استیناف هم زیرمجموعه فدراسیون فوتبال و فدراسیون هم زیرمجموعه‌ AFC و فیفاست. با جدیت پیگیر این موضوع و اتفاقات رخ داده هستیم تا روشن شود در این مدت چه اتفاقاتی رخ داد که به یک باره مهلت ۳ ماهه تمام و بحث راستی آزمایی مطرح شد.

کدخبر: 761249 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟