مشیری مالک پرسپولیس می‌شود؟

پرسپولیس در لیگ بیست و یکم تحت هدایت یحیی گل محمدی است. پرسپولیس با 32 امتیاز در رده دوم جدول قرار دارد. رضا درویش به عنوان مدیرعامل پرسپولیس شد. پرسپولیس در هفته پانزدهم لیگ برتر مقابل فجرسپاسی با نتیجه یک بر صفر پیروز شد. پرسپولیس در سوپر جام به مصاف فولاد خوزستان می رود.

به گزارش رکنا، در ساعات اخیر نام «فرهاد مشیری» به عنوان یکی از درخواست کنندگان سهام مالکیت باشگاه پرسپولیس مطرح شد. این در حالی بود که «اردوان فرهاد مشیری»، متولد 27 اردیبهشت 1334 تاجر و سرمایه‌دار ایرانی - انگلیسی و سهام‌دار تعدادی شرکت فولاد و انرژی در بریتانیا و روسیه است. او همچنین مالک باشگاه اورتون انگلیس و جزو 10 ثروتمند برتر این کشور است که به تازگی به جمع ثروتمندان بزرگ بریتانیا اضافه شده‌ است.

*دایی رابط مشیری و درویش

علاوه بر این از آنجایی که مشیری با «علی دایی» اسطوره فوتبال ایران و «رضا درویش» مدیرعامل پرسپولیس رابطه خوبی دارد، باعث شد تا این خبر بیشتر از همیشه درفضای مجازی دست به دست شود. حتی مشیری چندی پیش به دایی پیشنهاد هدایت تیم‌های پایه اورتون را نیز داده بود که این پیشنهاد از طرف آقای گل اسبق جهان رد شد.

*واگذاری در فرابورس

اما بررسی‌‌های خبرنگار ورزشی رکنا حاکی از آن است، که اخبار منتشر شده درخصوص خریداری سهام باشگاه پرسپولیس توسط این مالک ثروتمند صحت ندارد و بعید است مذاکراتی صورت گرفته باشد. طبق سیاست‌های وزارت ورزش قرار است سهام 2 باشگاه استقلال و پرسپولیس در «فرابورس» عرصه شود. افراد خواهان خرید می توانند از این طریق اقدام کنند.

کدخبر: 768177 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟