عالیشاه در بخشی از تمرینات گروهی پرسپولیس شرکت کرد

پرسپولیس در لیگ بیست و یکم تحت هدایت یحیی گل محمدی است. پرسپولیس با 32 امتیاز در رده دوم جدول قرار دارد. رضا درویش به عنوان مدیرعامل پرسپولیس شد. پرسپولیس در هفته پانزدهم لیگ برتر مقابل فجرسپاسی با نتیجه یک بر صفر پیروز شد. پرسپولیس در سوپر جام به مصاف فولاد خوزستان می رود.

به گزارش رکنا به نقل از رسانه رسمی باشگاه پرسپولیس، تمرین دوشنبه تیم فوتبال پرسپولیس از ساعت 11 و 30 دقیقه با حضور سرخپوشان در زمین چمن آغاز شد.

بازیکنان بعد از گرم کردن بدن‌ها زیر نظر مربی بدنساز تیم، بخش‌های مختلف تمرین را که شامل؛ پاسکارهای کوتاه و ترکیبی، حفظ توپ در بخش کوچکی از زمین و فوتبال درون تیمی بود را زیر نظر کادر فنی و تمرکز بالای بازیکنان انجام دادند.

تمرین نسبتا سنگین امروز حدود 90 دقیقه به طول انجامید و بازیکنان در تمام مراحل تمرین با جدیت کامل، موارد مورد تاکید کادر فنی را به اجرا گذاشتند. «امید عالیشاه» در یک بخش از تمرینات گروهی تیم شرکت داشت و بعد از آن زیر نظر کادر پزشکی و بدنساز تیم، تمرینات ویژه خود را نجام داد. سایر بازیکنان بدون مشکل در اختیار کادر فنی بودند.

ملی‌پوشان، دو مربی که در اردوی تیم‌ ملی حضور دارند و همچنین یحیی گل‌محمدی غایبان تمرین امروز بودند. در پایان تمرین هم برای مهدی شیری که امروز سالگرد تولدش بود، جشن کوچکی تدارک دیده شد و اعضای تیم به او تبریک گفتند.

کدخبر: 768541 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟