مدیریت فوتبال پشت پنجره‌های بسته + فیلم
حجم ویدیو: 9.23M | مدت زمان ویدیو: 00:01:15
مدیریت فوتبال پشت پنجره‌های بسته

فوتبال یک ورزش تیمی و محبوب‌ترین ورزش در بیشتر کشورهای جهان است. فوتبال را 2 تیم یازده‌نفره تشکیل می‌شود. در فوتبال بازیکنان با یک توپ فوتبال بر روی چمن طبیعی یا مصنوعی با هدف گل‌زدن انجام می‌دهند.11 بازیکن هر تیم فوتبال شامل چند مهاجم، هافبک، مدافع و یک دروازه‌بان می‌شوند.

به گزارش رکنا، امروز پنجره نقل و انتقالاتی باشگاه ذوب آهن اصفهان به دلیل شکایت «دارکو بیدوف» بازیکن صربستانی این تیم بسته شد.پس از این اتفاق باشگاه ذوب آهن با انتشار بیانیه ای اعلام کرد که از نظر تامین مبلغ مشکلی نداریم، بلکه مشکل انتقال پول به کشور دیگر وجود داشته است.

که البته این موضوعی اتفاق جدید در فوتبال ایران نیست. چرا که ما در چند وقت اخیر شاهد بسته شدن پنجره نقل و انتقالاتی باشگاه پرسپولیس به دلیل شکایت «گابریل کالدرون» سرمربی آرژانتینی اسبق این تیم بودیم. البته این دلواپسی را هواداران استقلال هم به دلیل شکایت «آندره‌آ‌ استراماچونی» سرمربی سابق ایتالیایی این تیم دارند. این شکایت تا زمان قطعی شدن حکم بین المللی ورزش(CAS) طول می کشد.

علاوه براین در چند روز اخیر هم گفته شد احتمال حذف 2 تیم استقلال و پرسپولیس از لیگ قهرمانان آسیا به دلیل عدم صدور مجوز حرفه‌ای آن‌ها هم وجود دارد. یکی از دلایل عدم صدور مجوز حرفه ای، عدم تسویه مطالبات قبلی است.

در این بین بارها شاهد بودیم باشگاه‌های ایرانی به دلیل وجود تحریم‌ها مشکلات زیادی در تبادلات بانکی برای تسویه این بدهی‌ها دارند. به این ترتیب پرسش اینجاست که چرا تسویه این مطالبات به روز آخر می کشد؟ چرا در فرصت های تعیین شده اقدامی صورت نمی گیرد. 

بعد از بیان این مطالب می توان به صراحت گفت علاوه بر مدیریت پشت درهای بسته، حالا مدیریت پشت پنجره های بسته هم جز انکار نشدنی از فوتبال ایران است و هواداران با آن غریبه نیستند.

 

کدخبر: 755139 ویرایش خبر
لینک کپی شد
ترنم کشاورز دبیر گروه: وحید مرادی
آیا این خبر مفید بود؟