پور علی گنجی:  بازیکنان تیم ملی عاقل‌تر شدند

تیم ملی فوتبال ایران تا کنون 5 بار موفق به حضور در جام جهانی شده است.تیم ملی فوتبال ایران در راه صعود به جام جهانی 2022 قطر با هدایت دراگان اسکوچیچ پای به این مسابقات گذاشته است. تیم ملی فوتبال ایران در حال حاضر در مرحله نهایی مقدماتی جام جهانی از 6 با 16 امتیاز در رتبه نخست جدول رده بندی گروه A مسابقات مقدماتی جام جهانی قراردارد. تیم ملی فوتبال ایران در راه صعود به جام جهانی 7 بهمن 1400 به مصاف عراق می‌رود.

به گزارش رکنا، طبق اعلام سایت رسمی فدراسیون فوتبال، مرتضی پور علی گنجی با اتمام دوران نقاهت آماده می‌شود تا به میادین بازگردد و در رابطه با وضعیت خودش گفت: از روند تمرینات راضی هستم و به امید خدا کار با توپ را آغاز کردم و به نظرم تا دو الی سه هفته دیگر می‌توانم به تمرینات تیمی اضافه شوم. 

مدافع تیم ملی در رابطه با صعود به جام جهانی ادامه داد: خدا را شکر که صعود کردیم و توانستیم به کمک کیفیت بالای بازیکنان و درایت و مدیریت عزیزی خادم و کادر فنی نشان دهیم می‌توانیم راحت برنده بازی‌ها باشیم و به جام جهانی صعود کنیم. بی شک حمایت‌های رییس فدراسیون در این صعود موثر بود. این موفقیت را به تمام مردم ایران تبریک می‌گویم و امیدوارم برای جام جهانی تیمی آماده داشته باشیم تا دل مردم را شاد کنیم. 

پور علی گنجی در رابطه با صعود از مرحله گروهی جام جهانی گفت: با شرایطی که در محیط تیم ملی وجود دارد و کیفیت بازیکنان، فکر می‌کنم این اتفاق دور از دسترس نیست. کما اینکه ما نشان دادیم مرد روزهای سخت هستیم. در جام جهانی گذشته هم با وجود قرار گرفتن در یک گروه سخت می‌توانستیم از گروه صعود کنیم. بازیکنان‌مان در این دوره بسیار عاقل‌تر و پخته‌تر شده‌اند و تجربه بالایی دارند و من فکر می‌کنم در این دوره می‌توانیم محکم‌تر قدم بر داریم و در کنار هم به مرحله بعدی برویم و تاریخ ساز باشیم تا دل مردم ایران شاد شود. 

کدخبر: 768217 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟