بدهی فیفا به ایران چقدر است؟ + فیلم
حجم ویدیو: 13.47M | مدت زمان ویدیو: 00:01:49

تیم ملی فوتبال ایران تا کنون 5 بار موفق به حضور در جام جهانی شده است.تیم ملی فوتبال ایران در راه صعود به جام جهانی 2022 قطر با هدایت دراگان اسکوچیچ پای به این مسابقات گذاشته است. تیم ملی فوتبال ایران در حال حاضر در مرحله نهایی مقدماتی جام جهانی از 6 با 16 امتیاز در رتبه نخست جدول رده بندی گروه A مسابقات مقدماتی جام جهانی قراردارد. تیم ملی فوتبال ایران در راه صعود به جام جهانی 7 بهمن 1400 به مصاف عراق می رود.

به گزارش رکنا، کارشناس ورزشی با حضور در برنامه صبح بخیر ایران از مبلغ بدهی فیفا به فوتبال ایران پرده برداشته و صحبت‌های زیر را مطرح کرد:

*بعد از صعودمان به جام جهانی مبلغی به ارزش 360 میلیارد تومان پاداش صعودمان به این رقابت‌هاست. که بدون تردید با توجه به اوضاع و احوال فدارسیون فوتبال این مبلغ خیلی به کارمان می‌آید. اما مسئله این است که ما کلی از afc و هم از باشگاه‌هایمان مثل پرسپولیس طلب داریم. که به دلیل تحریم‌های ظالمانه‌ای که بر علیه کشورمان وجود دارد نمی‌توانیم آن‌ را وصول کنیم. 

*این در شرایطی است که فیفا بارها گفته فوتبال سیاسی نیست دولت‌ها نباید در این امور دخالت کنند. ولی این نهاد دقیقا دارد همان رفتار سیاسی را علیه فوتبال ایران اعمال می‌کند. امیدوارم که بتوانیم این مبلغ را میتوانیم برای انجام بازی‌ها تدارکاتی و اردوها هزینه‌ کنیم. البته لازم به ذکر است که تیم‌ملی فوتبال ایران برای ششمین بار است که به این رقابت‌ها صعود میکند که این بار ارزانترین صعود را شاهد بوده‌ایم.

کدخبر: 767922 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟