شوک بزرگ از  جنجال اتوبوسی کنعانی زادگان ! + فیلم واکنش عجیب سرپرست تیم ملی !
حجم ویدیو: 9.25M | مدت زمان ویدیو: 00:01:15

هدایت تیم ملی فوتبال ایران به عهده «دراگان اسکوچیچ» است. تیم ملی فوتبال ایران یک تیم فوتبال بین‌المللی است. تیم ملی فوتبال ایران به نمایندگی از ایران به میدان می‌رود و زیر نظر فدراسیون فوتبال ایران فعالیت می‌کند. مرکز ملی فوتبال ایران، میزبان تمرین این تیم و دیگر رده‌های تیم ملی فوتبال ایران است. نخستین بازی رسمی تیم ملی فوتبال ایران نیز در ۳ شهریور ۱۳۲۰ در کابل و برابر افغانستان انجام شد که با تساوی به پایان رسید.

به گزارش رکنا ورزشی، روز گذشته 4 فایل صوتی جنجالی از محمدحسین کنعانی زادگان مدافع ملی پوش کشور منتشر شد. او در یکی از این صوت ها به دخترجوان که احتمال داده می شود پرستوی ورزشی بوده باشد می گوید که در قرنطینه تیم ملی است؛ اما به خاطر رفاقتی که با راننده اتوبوس تیم ملی دارد می تواند برای کنار هم بودن به اتوبوس بروند. در چنین شرایطی اگر ویروس کرونا بین بازیکنان تیم ملی منتقل می شد چه کسی  می توانست در این باره پاسخگو باشد؟ آیا سلامت بازیکنان زیر سوال نمی رود؟

مجتبی خورشیدی

در چنین شرایطی مجتبی خورشیدی سرپرست تیم ملی فوتبال ایران تنها یک روز بعد از افشای صوت مدافع ملی پوش در حاشیه مراسم تقدیر از تیم ملی بانوان در جمع خبرنگاران حاضر شد و  به انواع و اقسام مطالب پاسخ داد، اما کوچکترین اشاره ای به مطلب فوق نداشت.

حتی به مطلب مهدوی کیا که به گفته خودش خارج از حوزه اختیاراتش هست، پاسخ داد اما در خصوص کنعانی زادگان سکوت مطلق در پیش گرفت. 

عزیزی خادم

*وقتی به انتقادها توجه نشد

خورشیدی در خرداد ماه سال 1400 به عنوان سرپرست تیم ملی فوتبال انتخاب شد. همان زمان انتقادات زیادی به فدراسیون فوتبال وارد شد که چرا از چهره های مشهورتر برای این موضوع استفاده نشده است. آن زمان به 2 دلیل درباره مشهور بودن سرپرست تیم ملی فوتبال، تاکید می شد که اولاً از کاریزمای لازم برای مدیریت بازیکنان تیم ملی برخوردار باشد. دوماً وقتی فردی سالها به عنوان بازیکن در اتمسفر تیم ملی بوده باشد تمام حواشی و مسائل تیم ملی را به خوبی می شناسد و از تجربه خود در این خصوص بهره می گیرد. اما به هر حال فدراسیون فوتبال روی انتخاب خود پافشاری کرد و کریم باقری را به عنوان عضو کادرفنی به تیم اضافه کرد تا  مانند باشگاه پرسپولیس از بروز حواشی احتمالی جلوگیری شود.

کدخبر: 756388 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟