آشتیانی: هواداران پرسپولیس گلایه های زیادی دارند

پرسپولیس در لیگ بیست و یکم تحت هدایت یحیی گل محمدی است. پرسپولیس با 32 امتیاز در رده دوم جدول قرار دارد. رضا درویش به عنوان مدیرعامل پرسپولیس شد. پرسپولیس در هفته پانزدهم لیگ برتر مقابل فجرسپاسی با نتیجه یک بر صفر پیروز شد. پرسپولیس در سوپر جام به مصاف فولاد خوزستان می رود.

اردلان آشتیانی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی رکنا گفت: در هر صورت به دلیل اینکه از نزدیک با بازیکنان در ارتباط هستم پرسپولیس با مشکلات زیادی دسته و پنجه نرم می کند. زمین تمرین پرسپولیس شرایط خوبی ندارد و موجب مصدومیت بازیکنان می شود و مانع انجام صحیح تمرینات می شود در فوتبال حرفه ای دنیا باشگاه ها چند زمین تمرین دارند اما متاسفانه پرسپولیس با پنج دوره قهرمانی لیگ برتر را در کارنامه دارد اما با مشکل زمین تمرین و پرداختی روبرو است.

وی در ادامه افزود:خبر سیلی خوردن را در رسانه ها شنیدم،اما هواداران اصیل اهل چنین کاری نیستند و این کار را تایید نمی کنم و کار درستی نبود بهتر است اعتراضات به صورت منطقی مطرح شود.

اردلان آشتیانی

وی در ادامه خاطر نشان کرد: پرسپولیس مشکلات زیادی دارد و هوداران پرسپولیس گلایه های زیادی دارند و بهتر است مسئولین هرچه زودتر نسبت به حل مشکلات اقدام کنند.

آشتیانی درباره صعود تیم ملی فوتبال ایران گفت:تیم ملی فوتبال ایران با تلاش به جام جهانی صعود کرد اما در حال حاضر باید بازی های تداراکتی مناسب در نظر گرفته شود.تیم ملی کشورمانی از لحاظ باز پس گیری توپ دچار مشکل است البته دراگان اسکوچیچ در مدتی که سکان هدایت تیم ملی را بر عهده داشته است فرصت کافی رفع و ترمیم مشکلات فنی نداشته است.

کدخبر: 767680 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟