آمار علیه شاگردان گل محمدی/احتمال تغییر در پرسپولیس قوت گرفت

پرسپولیس در لیگ بیست و یکم تحت هدایت یحیی گل محمدی است. پرسپولیس با 29 امتیاز در رده دوم جدول قرار دارد. پرسپولیس در هفته دهم لیگ برتر مقابل پیکان با نتیجه3 بر یک به برتری رسید. پرسپولیس همچنان با پنجره بسته نقل و انتقالاتی روبرو است. پرسپولیس در هفته چهاردهم لیگ برتر مقابل پدیده متحمل تساوی یک بر یک شد.

به گزارش رکنا ورزشی، پرسپولیس در هفته چهاردهم لیگ برتر 18 دی ماه در ورزشگاه ثامن مشهد به مصف پدیده رفت و در مقابل این تیم قعر نشین با تساوی یک بر یک متوقف شد تا هواداران انتقادات زیادی نسبت به عملکرد سرخپوشان تهرانی داشته باشند.

با گل به خودی که در دیدار برابر تیم پدیده در دروازه پرسپولیس جای گرفت، گل های خورده شاگردان یحیی گل محمدی در آستانه نیم فصل اول دو رقمی شد. گل به خودی دیدار تیم پرسپولیس برابر پدیده دهمین گل خورده سرخ ها در نیم فصل اول محسوب می شد. این گل در حالی درون دروازه تیم پرسپولیس جای گرفت که دریافت 10 گل در 14 بازی نمی تواند آمار خوبی برای تیم یحیی گل محمدی محسوب شود.

با نزدیک شدن نقل و انتقالات زمستانی لیگ برتر فوتبال ایران گمانه زنی ها در خصوص جدایی و جذب بازیکن در تیم های لیگ برتری به بالاترین سطح رسیده است و همواره گزینه های مختلفی در فضای مجازی لینک می شوند.

تغییر استراتژی پرسپولیس در نقل و انتقالات زمستانی

با توجه به اینکه گل های خورده شاگردان گل محمدی به عدد 10 رسیده است و دفاع تیمی پرسپولیس نسبت به فصل گذشته از نظر آماری با افت قابل توجه مواجه بوده است کادر فنی پرسپولیس در نظر دارد در صورت توافق با گزینه های مد نظر به توافق برسد و مشکلی در خصوص پنجره نقل و انتقالاتی نداشته باشد یک بازیکن آسیایی مد نظر دارد.

سرخپوشان پایتخت در نقل و انتقالات زمستانی در پست های دروازبان هافبک و البته مهاجم درصدد ترمیم شاکله اصلی تیم است و البته تا کنون مذاکرات به صورت جدی و رسمی صورت نگرفته است.

احتمال یک تغییر در سازمان دفاعی پرسپولیس

با توجه به گل هایی که شاگردان یحیی گل محمدی به یک شکل دریافت می کنند باعث شده تا کادر فنی برای ترمیم و تقویت خط دفاعی گزینه هایی را در نظر بگیرد حتی امکان خروج یکی از مدافعان از لیست پرسپولیس در زمستان وجود دارد البته این تصمیم منوط به جذب گزینه مد نظر است.

کدخبر: 760392 ویرایش خبر
لینک کپی شد
میثم سعادتی پور دبیر گروه: وحید مرادی
آیا این خبر مفید بود؟