زمان جذب بازیکنان  جدید پرسپولیس مشخص شد

پرسپولیس در لیگ بیست و یکم تحت هدایت یحیی گل محمدی است. پرسپولیس با 32 امتیاز در رده دوم جدول قرار دارد . رضا درویش به عنوان مدیرعامل پرسپولیس شد. پرسپولیس در هفته پانزدهم لیگ برتر مقابل فجرسپاسی با نتیجه یک بر صفر پیروز شد. پرسپولیس دوشنبه 27 دی در اصفهان به مصاف ذوب آهن می رود.

به گزارش خبرنگار رکنا ورزشی، با اعلام منابع خبری نزدیک به باشگاه پرسپولیس بعد از بازی با ذوب آهن در جام حذفی، رضا درویش و همکارانش درصدد جذب بازیکنان مد نظر کادر فنی خواهند بود. بررسی‌ها حاکی از آن است که گل محمدی در گفت و گو با مدیرعامل جدید پرسپولیس اعلام کرده است تا بازی یک هشتم نهایی جام حذفی مقابل ذوب آهن که فردا دوشنبه 27 دی ماه برگزار می شود با گزینه ای وارد مذاکره نشوند تا خبری در خصوص منتشر نشده و تمرکز بازیکنان برای بازی حساس با گاندوها حفظ شود،  البته گفته می شود یحیی گل محمدی با بعضی از گزینه ها صحبت هایی انجام داده است. به نظر می‌رسد سرمربی پرسپولیس نیم نگاهی به  جذب یک بازیکن آسیایی و یک بازیکن که از اروپایی شرقی  دارد.

با مصدومیت عیسی آل کثیر و خروج این بازیکن از لیست بزرگسالان سه جای خالی وجود دارد که لیست بزرگسال تیم فوتبال پرسپولیس به شرح ذیل است:

۱- حامد لک ۲- بوژیدار رادوشویچ (در آستانه جدایی) ۳- فرشاد فرجی ۴- سیدجلال حسینی ۵- سعید آقایی ۶- مهدی شیری ۷- سیامک نعمتی ۸- میلاد سرلک ۹- کمال کامیابی‌نیا ۱۰- مهدی ترابی ۱۱- وحید امیری ۱۲- امید عالیشاه ۱۳- احسان پهلوان ۱۴- عیسی آل‌کثیر (مصدومیت رباط صلیبی به احتمال فراوان خروج از لیست بزرگسال) ۱۵- علی نعمتی ۱۶- علیرضا ابراهیمی ۱۷- رضا دهقانی ۱۸- رضا اسدی.

 که جذب یک دروازبان و یک مهاجم و البته یک هافبک از اهداف نقل و انتقالاتی سرخ ها خواهد بود،با جذب وحدت هنانوف و منوچهر صفروف به نظر می رسد جذب مدافع در اولویت کادر فنی نیست گزینه هایی که در فضای مجازی عنوان شده تا این لحظه در حد گمانه زنی است.

با این اوصاف باید دید در نقل و انتقالات زمستانی باشگاه پرسپولیس با چه بازیکنانی وارد مذاکره می شود و چه بازیکنانی به جمع شاگردان یحیی گل محمدی اضافه می شوند.

کدخبر: 762771 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟