پوگبا خواهان ادامه همکاری با منچستریونایتد

به گزارش رکنا ورزشی، گفته می‌شود پل پوگبا آماده است تا در تابستان امسال در منچستریونایتد بماند اگر رالف رانگنیک سرمربی این تیم بماند. اگر چه این ستاره فرانسوی 28 ساله هنوز زیر نظر رانگنیک بازی نکرده است آن هم پس از اینکه در ماه دسامبر پس از اخراج اوله گونار سولسشایر به عنوان سرمربی موقت انتخاب شد، زیرا او همچنان از آسیب دیدگی ران که در ماه نوامبر در بازی‌های بین‌المللی متحمل شده بود، دور از میادین است.

آینده هافبک فرانسوی در منچستریونایتد نیز بسیار نامشخص است، زیرا تنها پنج ماه تا پایان قرارداد فعلی او باقی مانده و پیشرفت کمی در مورد تمدید قرارداد وی حاصل شده است. گزارش‌ها حاکی از آن است که او تابستان گذشته آخرین پیشنهاد باشگاه را رد کرد، به این معنی که با توجه به اوضاع، او در پایان ماه ژوئن با انتقالی رایگان از این باشگاه جدا خواهد شد. اما طبق گزارش Sun، پوگبا به قدری تحت تأثیر رانگنیک قرار گرفته است که اکنون آماده است تا یک چرخش شدید انجام دهد و روی یک قرارداد جدید به توافق برسد.

با این حال، به نظر می‌رسد رانگنیک با این بازیکن 89 میلیون پوندی پیشرفت چشمگیری داشته است، به طوری که او می‌تواند آینده خود را به منچستریونایتد متعهد کند. ظاهرا این سرمربی آلمانی شروع به متقاعد کردن پوگبا کرده است که می‌تواند یک نیروی محرکه برای خط هافبک و کل تیم باشد.

گفته می‌شود پوگبا همچنان یک چهره محبوب در بین هم تیمی‌هایش است و احتمالاً از چنین نقش رهبری لذت می‌برد. اعتقاد بر این است که روسای یونایتد پس از تحت تاثیر قرار گرفتن دو ماه اول هدایت توسط رانگنیک، جستجوی خود را برای یافتن یک سرمربی دائمی جدید متوقف کرده‌اند.

در همین حال، پوگبا قرار است روز 8 فوریه، به میادین برگردد.

انتهای پیام/

کدخبر: 767545 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟