استقبال پوگبا از رانگنیک؟

به گزارش رکنا، پل پوگبا هافبک فرانسوی شیاطین سرخ که در تمرینات تیم ملی فرانسه دچار آسیب دیدگی عضلانی شد تا پایان سال جاری میلادی قادر به همراهی تیمش در هیچ مسابقه‌ای نیست.

پوگبا این روزها در دبی حضور دارد تا ریکاوری‌اش را در آنجا انجام دهد که هر چه زودتر به میادین فوتبال برگردد. منچستر یونایتد در حالی این بازیکن را به دبی فرستاده تا برای مقطع مهم مفصل به آمادگی کامل برسد که همچنان آینده این بازیکن در هاله‌ای از ابهام است.

او ماه‌های پایانی قرارداد خود را با شیاطین سرخ پشت سر می‌گذارد و مدیر برنامه‌های او یعنی مینو رایولا درباره این ستاره فرانسوی گفت: دسامبر ماه رویاهاست و من نمی‌توانم مانع رویاپردازی‌ها شوم، اما بهتر است الان در مورد پل صحبت وگمانه‌زنی نکنیم. هنوز خیلی زود است  در مورد قرارداد پل پوگبا با منچستریونایتد صحبت کنیم.

اکنون به نقل از David Ornstein از سایت اتلتیک، خبری منتشر شده با درج اینکه بعید است پوگبا در ژانویه به دنبال عقد یک پیش قرارداد با باشگاهی جدید باشد؛ چرا که او بر روی فوتبال متمرکز است و ممکن است تمامی گزینه‌ها را تا تابستان در نظر بگیرد. منچستریونایتد باید قرارداد پیشنهادی خود را ارتقا دهد تا توسط پوگبا پذیرفته شود.

البته اکنون گفته می‌شود پل پوگبا از ایده کار زیر نظر رالف رانگنیک بسیار خوشحال است، زیرا بازخوردهای مثبتی را از سایر بازیکنان دریافت کرده است. خبر خوشحال‌کننده آنکه رانگنیک با بازگشت پوگبا از مصدومیت در ماه آینده، تیمی تقویت شده در اختیار خواهد داشت.

کدخبر: 745562 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟