رانگنیک: رشفورد یکی از بهترین مهاجمان انگلیس است/ باید واقع‌بینانه جدول را نگاه کنیم

به گزارش رکنا ورزشی، رالف رانگنیک با تلویزیون باشگاه منچستریونایتد مصاحبه‌ای انجام داده و در آن در خصوص موضوعات مختلفی اشاره کرده است که در زیر می‌خوانید:

آیا تیم خروجی خواهد داشت یا خیر؟

نمی‌دانم. می‌دانم که کدام بازیکنان مایلند باشگاه را ترک کنند. می‌دانم که مذاکراتی با باشگاه‌های دیگر در حال انجام است اما من در آن‌ها دخالتی ندارم. احتمالاً اگر اتفاقی بیفتد در جریان قرار خواهم گرفت. باید منتظر بمانیم.

در مورد قرار گرفتن در جمع چهار تیم برتر؟

خیلی مهم است. اما ما همچنین باید واقع‌بینانه جدول را نگاه کنیم. تاتنهام سه بازی کمتر از ما انجام داده است[درحال حاضر دوتا] و تیم‌های دیگری نیز برای کسب سهمیه شرکت دارند و فقط تاتنهام یا آرسنال نیستند. حتی وولوز را نیز در پشت سر خود داریم. احتمالا تا هفته آخر یک رقابت برای قرار گرفتن در جمع چهار تیم برتر در جریان خواهد بود اما در حال حاضر مسئله مهم برای ما دانستن این موضوع است که توانایی بردن بازی‌ها حتی اگر در ثانیه‌های آخر باشد را داریم و یا اینکه توانایی کنترل کردن تیمی همچون وستهام را داریم که در آن بازی 16 شوت در چارچوب داشتیم. مهم این است که بتوانیم با این تیم‌ها رقابت کنیم و در این بازی‌ها پیروز شویم و نه تنها در مقابل تیم‌های انتهای جدولی، بلکه در مقابل تیم‌هایی مانند وستهام نیز موفق ظاهر شویم.

درمورد بازی با وستهام؟

اگرچه وستهام یک هفته استراحت داشت اما ما سه روز پیش مقابل برنتفورد بازی کردیم، یک هفته‌ی کامل را تمرین کردیم. من فکر می‌کنم قوای جسمانی تاثیرگذارترین بخش بازی بود و از لحاظ بدنی بسیار خوب به نظر می‌رسیدیم.

درمورد رشفورد؟

ما وینگرهای فوق‌العاده بسیاری داریم. جیدون سانچو در بازی مقابل برنتفورد در دسترس نبود اما ما بازیکنان بسیاری در آن دو پست (مهاجم و وینگر) داریم که مارکوس رشفورد یکی از آن‌هاست. در حال حاضر، بله، رشفورد در بازی‌های متوالی که به عنوان بازیکن تعویضی به بازی آمده است، دو گل زده است، اما خواسته‌ی او این است که دوباره از ابتدا در ترکیب قرار گیرد و به طور منظم بازی کند. مشخصاً بهترین راه برای بازگشت به تیم و ترکیب اصلی است این است که مرتباً در سطح بالایی بازی کند و به گلزنی ادامه دهد و این موضوع به خود او مربوط است. رشفورد یکی از بهترین مهاجمان انگلیس است که در یورو به صورت ثابت بازی کرد. همه ما می دانیم که او چه کیفیتی دارد. او تقریبا همه آنچه که یک مهاجم مدرن به آن نیاز دارد را دارد. او (رشفورد) سرعت، مهارت، جثه و فیزیک یک مهاجم را دارد و درنهایت برای یک مهاجم، همه چیز بستگی به اعتماد به نفس او دارد. کاملا مطمئنم که دو گلی که او به ثمر رساند سطح و میزان اعتماد به نفس او را افزایش داده است. اکنون می‌بایست قدم های بعدی را بردارد و این عملکرد خود را به طور منظم به نمایش بگذارد.

در مورد زوج دفاعی بازی وستهم؟

هردو مدافع میانی عملکرد بسیار خوبی را به نمایش گذاشتند. دفاع تیم در مقابل وستهم بدون اشتباه ظاهر شد.

در مورد مگوایر؟

از نظر دفاعی، مگوایر بسیار آماده بود. او در زمین به خوبی ارتباط برقرار می‌کرد. او طوری بازی کرد که یک کاپیتان باید بازی می‌کرد.

انتهای پیام/

کدخبر: 765817 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟