چهار بازیکن ناراضی شیاطین سرخ آماده جدایی

به گزارش رکنا ورزشی، به نقل از منچستراوینینگ نیوز، منچستریونایتد با توجه به احتمال جدایی برخی از بازیکنان قبل از بسته شدن پنجره نقل و انتقالات ژانویه، در حال درخواست از برخی باشگاه‌ها است.

این در حالی است که منچستریونایتد پیشنهاد قرضی سویا را در ابتدای ماه رد کرد زیرا آنها برای تیمی که آماده بود دستمزد هفتگی 200000 پوندی خود را به طور کامل پوشش دهد و مبلغ قرضی حدود 6 میلیون پوند را بپردازد، منتظر ماندند.

همچنین نیوکاسل می‌خواهد جسی لینگارد را به صورت قرضی در قراردادی به خدمت بگیرد که مشابه قرارداد مارسیال است، دانی فن ده بیک به نیوکاسل و بوروسیا دورتموند پیشنهاد شده است در حالی که دین هندرسون در میان علاقه آژاکس همچنان برای انتقال قرضی تلاش می‌کند. هیچ یک از این چهار بازیکن تیم بازی‌ای در این ماه انجام نداده‌اند و حتی رانگنیک در هفته گذشته پذیرفت که یونایتد «ترکیب خیلی بزرگی» دارد.

رنگنیک در پاسخ به این سوال که آیا ممکن است این تیم خروجی وجود داشته باشد، گفت: «نمی‌دانم. "من می‌دانم که کدام بازیکنان مایل به ترک هستند. می‌دانم که مذاکراتی با باشگاه‌ها وجود دارد، اما من در آن دخالتی ندارم. اگر اتفاقی در حال رخ دادن باشد، احتمالاً در جریان قرار خواهم گرفت. همه ما باید منتظر بمانیم و ببینیم چه اتفاقی می‌افتد.

انتهای پیام/

کدخبر: 765731 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟