این 4 چهره مشهور تلویزیون بعد از سریال پژمان چه سرنوشتی داشتند ؟+ فیلم باورنکردنی !

ویدئویی از سریال پژمان به بهانه بازبخش آن از شبکه آی فیلم وایرال شده است. سرنوشت پژمان جمشیدی و ۳ چهره مشهور تلویزیون بعد از پخش این سریال مورد توجه قرار گرفته است

سریال پژمان به کارگردانی سروش صحت و طراحی و سرپرست نویسندگی پیمان قاسمخانی از جمله آثار ساختارشکن تلویزیون در زمان خودش بود.سریالی که نگاه آوانگاردی داشت و مخاطب را به دل یک جهان ژورنالیستی ورزشی کشاند. در این سریال بارها و بارها با عادل فردوسی‌پور و برنامه نود شوخی می‌شود‌. تاثیرگذارین ترین برنامه ورزشی کشور، حتی شش سال پس از تعطیلی آن.

پژمان جمشیدی پس از این سریال بازیگری را به صورت حرفه‌ای ادامه دارد و حالا پس از ۱۱ سال جایگاه خود را به عنوان بازیگر چه در گیشه و چه در نزد منتقدان تثبیت نمود؛ به طوری که گاهی فراموش می‌شود جمشیدی اول فوتبالیست بوده و بعد بازیگر شده است.

حالا دیگر نه پیمان قاسمخانی برای تلویزیون می‌نویسد؛ نه سروش صحت برای تلویزیون سریال می‌سازد و برنامه ساری می‌کند.عادل فردوسی پور هم چند ماه قبل از آخرین نقطه اتصالش با تلویزیون، یعنی تهیه‌کنندگی فوتبال ۱۲۰ خداحافظی کرد.از این جمع تنها پژمان جمشیدی در سال‌های اخیر به واسطه تعهد و اقبال مخاطب در فصول مختلف زیر خاکی ظاهر شد که فصل آخر آن از همیشه ضعیف‌تر عمل کرد. چطور می‌شود گذشته تلویزیون ما به نقطه‌ای رویایی و شاید دست نیافتنی تبدیل شود؟

 

کدخبر: 994289 ویرایش خبر
لینک کپی شد
یسنا صادقی
آیا این خبر مفید بود؟