گرشاسبی: در تلاشیم نفرات مدنظر نکونام را جذب کنیم + فیلم
حجم ویدیو: 48.00M | مدت زمان ویدیو: 00:07:03
فولاد خوزستان

هدایت تیم فولاد خوزستان به عهده جواد نکونام است. فولاد خوزستان با شکست مقابل مس رفسنجان از دور رقابت‌های جام حذفی کنار رفت. فولاد خوزستان با 21 امتیاز در رده دهم جدول قرار دارد. فولاد خوزستان در نیم فصل به دنبال تقویت تیمش است.

به گزارش رکنا،«حمیدرضا گرشاسبی» مدیرعامل تیم فوتبال فولادخوزستان باحضور در ماسم یادبود «مهرداد میناوند» به خبرنگار رکنا  صحبت‌های زیر را مطرح کرد:

*واقعا زبانم قاصر است. که بخواهم در مورد فوت اسطوره‌ای از باشگاه پرسپولیس و کسی که حتی در زمان لژیونر شدنش عملکرد موفقی داشت، حرفی بزنم. متاسفانه مهرداد خیلی زود درگذشت. خاطره‌ای به جز مهربانی، دلسوزی و عشق هیچی از او ندیدیم. مهرداد همیشه دوست داشت مشکل مردم را حل کند. امیدوارم که خدا به خانواده، همسر و فرزندش صبر بدهد.

*به هرحال خاطرات زیادی از زمان حضورش در جام جهانی پرسپولیس با او دارم، در مدت زمانی که پرسپولیس بودم ارتباط تنگاتنگ خوبی باهم داشتیم. مشاور خوبی بود، خیلی از مسائل را با ما در میان می‌گذاشت. اگر مشکلی در تیم به وجود می‌آمد سعی می‌کرد با دوستی و پادرمیانی آن را حل کند. هیچ خاطره منفی از او ندارم. با همه روراست بود، در رفع مشکلات همیشه پیش قدم می‌شد.

*باشگاه فولاد یک باشگاه بزرگ و مردمی است. خیلی حیف بود که چنین تیمی با بسته شدن پنجره نقل و انتقالاتی مواجه شده و به قولی ترمزش کشیده شود. 2 روز به شروع فصل جاری زمان باقی بود، که پنجره باشگاه مان باز شد. که البته آن زمان این اصلا دردمان نمیخورد. چرا که هیچ بازیکنی روی زمین نمانده بود. بقیه بازیکنانی هم که قراردادشان با باشگاه تمام شده بود، را با مشقت و رایزنی زیاد حفظ کردیم.

*زمانیکه به فولاد رفتم بازیکنان کلیدی مثل: محسن فرورزان؛ فرشاد احمدزاده؛ زبیر نیک‌نفس؛ عارف آقاسی از جمع تیم جدا شده بودند. ولی مابقی را به هر شکلی که بود حفظ کردیم. جدا از آن بازگشت آقای نکونام به سرمربیگری تیم بود. در حال حاضر هم که پنجره باز است، هم بازی بازیکن خاصی را نمیشود برای جذب زیر نظر گرفت؛ چون هیچکدام از قراردادها در نیم فصل تمام نمی‌شود، مگر آنکه با باشگاه بازیکن موردنظر وارد مذاکره شوی. ما هم به این خاطر که یکی از نمایندگان ایران در مسابقات آسیایی هستیم باید هر طوری که شده تیم مان را تقویت کنیم. به همنی خاطر شبانه روز در حال تلاش هستیم تا نفرات مدنظر کادرفنی را جذب کنیم.

*انشاالله طی 2 -3 روز آینده چند بازیکن دیگر را نیز به عنوان نفرات جدید معرفی خواهد کرد.قطعا وقتی کادرفنی نفرات جدید رو جذب کنه، اسامی را هم در لیست خروجی قرار خواهد داد.چون برای جمع بازیکن جدید باید لیست تیم را خالی کنیم.

*زمین چمن تمرین ما و تمامی امکانات تیم فوتبال فولاد عالی و در حد بین المللی است. زمین چمن مسابقه تیم ولی شرایط خوبی ندارد. نیاز به نورپردازی و درکل زیرسازی دارد. به همنی خاطر به دنبال رفع مشکلات این زمین بر طرف کرده و نورمصنوعی را به این زمین اضافه کنیم.

کدخبر: 767385 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟