خطر استعفا در کمین پرسپولیس/ محرم و نکو در فکر جبران

پرسپولیس در لیگ بیست و یکم تحت هدایت یحیی گل محمدی است. پرسپولیس با 32 امتیاز در رده دوم جدول قرار دارد. رضا درویش به عنوان مدیرعامل پرسپولیس شد. پرسپولیس در هفته پانزدهم لیگ برتر مقابل فجرسپاسی با نتیجه یک بر صفر پیروز شد. پرسپولیس شنبه 2  بهمن در ورزشگاه آزادی به مصاف فولاد خوزستان می رود.

به گزارش رکنا، نیم فصل دوم رقابت‌های لیگ برتر فردا با برگزاری 2 دیدار حساس بین تیم‌های (مس رفسنجان _ سپاهان و پرسپولیس _ فولاد خوزستان) آغاز می‌شود.

*مس‌رفسنجان - سپاهان| تلاش طلایی‌پوشان برای جبران ناکامی

تیم فوتبال مس‌رفسنجان فردا از ساعت 15 در ورزشگاه شهید زینلی سرچشمه به مصاف سپاهان خواهد رفت. طلایی‌پوشان در حالی برای این دیدار آماده می‌شوند که هفته گذشته با شکست در ضربات پنالتی مقابل آلومینیوم از جام حذفی کنار رفتند و در لیگ برتر نیز با توقف در هفته پایانی نیم فصل مقابل آلومینیوم، فاصله‌ای 6 امتیازی با صدر جدول پیدا کردند. تا 2 نتیجه اخیر مقابل آلومینیوم، آن‌ها را در شرایط بدی قرار دهد.

این درحالیست که مس رفسنجان نیز دور رفت را با 23 امتیاز و قرار گرفتن روی پله پنجم لیگ به پایان رساند. در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی هم با شکست پدیده به مرحله بعدی این رقابت‌ها صعود کرد. سپاهان اگر چه با 29 امتیاز روی پله 3 جدول ایستاد اما هوادارانش از شرایط تیم راضی نیستند. به همین خاطر نویدکیا باید در بازی فردا مقابل مس‌رفسنجان 3 امتیاز ابتدایی نیم فصل دوم را تقدیم طرفداران تیمش کند تا ضمن یک شروع قدرتمند سپاهان را از بحران فعلی خارج کرده باشد.

پرسپولیس

*پرسپولیس - فولاد خوزستان| نکو به دنبال جبران و یحیی به فکر استعفا؟

تیم فوتبال پرسپولیس در حساس‌ترین دیدار هفته اول نیم فصل دوم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال کشور فردا از ساعت 18 میزبان فولاد خوزستان خواهد بود. سرخ‌پوشان نیم فصل اول لیگ را با 3 امتیاز کمتر از استقلال در رده دوم به پایان رساندند. شاگردان گل محمدی در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی با 3 گل ذوب‌آهن را از پیش رو بردارند؛ اما آن‌ها از نظر مدیریتی با حواشی بسیاری دست و پنجه نرم کردند. به طوری که این تیم از ابتدای سال جاری تا به حال 3 مدیرعامل مختلف را به خود دیده است. بازیکنانش هم از بدقولی‌های مدیران قبلی باشگاه در جهت پرداخت نشدن مطالبات‌شان بسیار ناراحت هستند. این در حالی است که در چند روز اخیر شایعه شده بود «یحیی گل محمدی» قصد دارد به دلیل مشکلات عدیده سرخپوشان بعد از دیدار مقابل فولاد از سمت خود در این باشگاه کناره گیری کند. حال باید دید که در نهایت مسئولین پرسپولیس چه چاره‌ای برای دلجویی از سرمربی این تیم خواهند کرد.

در مقابل اما فولادخوزستان که در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی مقابل مس کرمان نتیجه را واگذار کرده از رقابت‌ها کنار رفت و شرایط آنچنان خوبی ندارد. چرا که این تیم نیم فصل اول را با 21 امتیاز و رتبه هفتم به پایان رساند. البته نکونام از ابتدای فصل در این تیم حضور نداشت و در مقعطی کوتاه «عبدالله ویسی» سرمربی فولاد شد که در همان بازی اول فصل جاری 3 بر یک  مقابل پرسپولیس شکست خورد.تا نکونام در دیدار فردا برابر قهرمان 5 دوره رقابت‌های لیگ برتر به دنبال کسب برد و جبران ناکامی در جام حذفی باشد.

کدخبر: 764597 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟