آخرین شرایط نقل‌و انتقالات فولادی‌ها و اردوی دبی از زبان گرشاسبی

«جواد نکونام» هدایت فولاد خوزستان را به عهده دارد. فولاد خوزستان بعد از پایان هفته دوازدهم با 17 امتیاز در رتبه هفتم قرار دارد. فولاد خوزستان هفته گذشته مقابل استقلال با نتیجه یک بر صفر شکست خورد. فولاد خوزستان در هفته سیزدهم لیگ مقابل پیکان قرار می‌گیرد.

به گزارش رکنا، «حمیدرضا گرشاسبی» مدیرعامل تیم فوتبال فولاد خوزستان درخصوص برنامه این تیم برای برگزاری اردویی در دبی به خبرنگار رکنا، اظهار داشت: قصد داشتیم تیم را برای آماده‌سازی اردوی نیم‌فصل به دبی ببریم. حتی بلیط‌ها و تمامی تجهیزات سفر را آماده کرده‌ایم اما هنوز هیچ چیز قطعی نیست. منتظر هستیم تا هماهنگی‌های لازم انجام شود تا ببینیم در نهایت چه اتفاقی رخ خواهد داد. البته بلیت هم برای سفر رزرو شده اما شاید در نهایت راهی دبی نشویم. 

وی در خصوص برنامه تیمش در نقل و انتقالات لیگ بیست و یکم ادامه داد: «جواد نکونام» لیست مورد نظرش را برای جذب بازیکنان جدید در اختیار باشگاه قرار داده است. به همین خاطر در تلاش هستیم تا تمامی نفرات مدنظر نکونام را تک به تک جذب کنیم، تا برای نیم فصل دوم تیم قدرتمند و یکدستی را شاهد باشیم. به احتمال زیاد طی چند روز آینده از یکی 2 نفر از بازیکنان جذب شده رونمایی کنیم و به تدریج نفرات را به اردو اضافه کنیم. 

کدخبر: 766366 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟