ابراهیمی: اسکوچیچ برخلاف لیگ در تیم ملی نتیجه گرفت
حجم ویدیو: 42.11M | مدت زمان ویدیو: 00:05:43

تیم ملی فوتبال ایران تا کنون 5 بار موفق به حضور در جام جهانی شده است.تیم ملی فوتبال ایران در راه صعود به جام جهانی 2022 قطر با هدایت دراگان اسکوچیچ پای به این مسابقات گذاشته است. تیم ملی فوتبال ایران در حال حاضر در مرحله نهایی مقدماتی جام جهانی از 6 با 16 امتیاز در رتبه نخست جدول رده بندی گروه A مسابقات مقدماتی جام جهانی قراردارد. تیم ملی فوتبال ایران در راه صعود به جام جهانی 7 بهمن 1400 به مصاف عراق می رود.

 ناصر ابراهیمی در گفت‌وگو با خبرنگار رکنا ورزشی، در خصوص تقابل ایران و عراق در مقدماتی جام جهانی، اظهار داشت: تیم ملی به احتمال 99 درصد به جام جهانی صعود کرده است. در این سالها ما مشکلی برای صعود نداشتیم و این بار هم نداریم. جای شکرش باقیست با مربی که در لیگ برتر ایران موفق نبوده در مسیر مقدماتی جام جهانی موفق بودیم. البته باید قبول کنیم قرعه خوبی داشتیم. عراق همواره حریف سرسخت و مزاحمی برای ما بوده اما الان در دوران ضعیفی به سر می برد.  

وی در خصوص احتمال غیبت طارمی در بازی عراق عنوان کرد: بله یکی از بستگان ما هم در ترکیه حضور دارد و مشکلاتی شبیه طارمی روبرو شده اند. طارمی قبلا شاگردم بوده و از همان زمان می دانستم بازیکن بزرگی می شود. قطعا غیبت طارمی و آزمون در این مسابقه تاثیرگذار است. امیدوارم او به بازی برسد.

پیشکسوت فوتبال ایران پیرامون دعوت فرشاد فرجی به تیم ملی فوتبال تصریح کرد: دعوت بازیکنان تیم ملی به سلیقه سرمربی بستگی دارد. ما در کشورمان بازیکنان محدودی داریم و به اصطلاح کف‌گیر بازیکنان فوتبال کشورمان به ته دیگ خورده است. فرشاد فرجی هم جز بازیکنان خوب لیگ برتر است. البته او به عنوان بازیکن پشتیبان است و کمتر انتظار می رود که در ترکیب اصلی قرار بگیرد. 

ناصر ابراهیمی در پایان گفت: حضور وحید هاشمیان و کریم باقری در کادر تیم ملی نقطه قوت است و می تواند به تیم کمک کند.

کدخبر: 766606 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟