رونمایی از گزینه اول یحیی برای خط حمله پرسپولیس

پرسپولیس در لیگ بیست و یکم تحت هدایت یحیی گل محمدی است. پرسپولیس با 32 امتیاز در رده دوم جدول قرار دارد. رضا درویش به عنوان مدیرعامل پرسپولیس شد. پرسپولیس در هفته پانزدهم لیگ برتر مقابل فجرسپاسی با نتیجه یک بر صفر پیروز شد. پرسپولیس دوشنبه 27 دی در اصفهان به مصاف ذوب آهن می رود.

به گزارش خبرنگار ورزشی رکنا، پس از مسجل شدن پارگی رباط صلیبی عیسی آل کثیر، اکنون یحیی گل‌محمدی در حال بررسی شرایط چند مهاجم برای تیمش است که در این باره، شنیده شده گزینه اول گل‌محمدی برای سرخپوشان، لوسیانو پریرا از فولاد خوزستان است. برای این انتقال اما باشگاه فولاد شرایط خاصی را پیش پای باشگاه پرسپولیس گذاشته است.

طبق آخرین اخبار دریافتی‌؛ جواد نکونام سرمربی فولاد اعلام کرده تنها در صورتی با این انتقال موافقت خواهد کرد که در قبال پریرا، رضا اسدی هافبک دفاعی پرسپولیس به فولاد بیاید و مبلغ دو میلیارد تومان به ازای انتقال پریرا به پرسپولیس به فولاد پرداخت شود.

با توجه به نیمکت نشینی اسدی و همچنین نیاز مبرم سرخپوشان به جذب مهاجم طراز اول، شاید گل‌محمدی قید اسدی را بزند و با این انتقال موافقت کند اما باید تا چند روز آینده منتظر ماند و دید که پرسپولیس، در نهایت موفق به جذب پریرا خواهد شد یا خیر!

 

کدخبر: 764173 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟