نصرتی: از حالا برای مجوز حرفه ای استقلال و پرسپولیس اقدام شود

پرسپولیس در لیگ بیست و یکم تحت هدایت یحیی گل محمدی است. پرسپولیس با 32 امتیاز در رده دوم جدول قرار دارد. رضا درویش به عنوان مدیرعامل پرسپولیس شد. پرسپولیس در هفته پانزدهم لیگ برتر مقابل فجرسپاسی با نتیجه یک بر صفر پیروز شد. پرسپولیس دوشنبه 27 دی در اصفهان به مصاف ذوب آهن می رود.

محمد نصرتی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی رکنا، پرسپولیس در خصوص بازی مقابل تیم ذوب آهن اظهار داشت: فکر کنم پرسپولیس کاملا مسلط بود و کاملا بازی را در اختیار داشت و توانست در ایجاد موقعیت و نتیجه بازی فوق‌العاده عمل کند و خودش را نزدیک کند به قهرمانی در جام حذفی و قهرمانی در جام می‌تواند یک میان بر خوبی باشد برای صعود به آسیا و امیدوارم در ادامه مشکلات مجوز حرفه‌ای بر طرف شود و بتواند برای لیگ بعدی آسیا و بیشتر نمایندگان مثل پرسپولیس و استقلال که تماشاگران بیشماری هستند مخصوصاً پرسپولیس  که از نظرم  پرهوادارترین تیم آسیاست.

وی درباره مسائل فنی تیم پرسپولیس بیان کرد: در خصوص مسائل فنی باید بگویم عملکرد مناسب در درون دروازه خط دفاع، میانی و حمله خیلی خوب بود که توانست مجوز دو بازیکن تاجیکستانی را بگیرد. اگر اعتماد به نفس آنها بالاتر برود به دلیل سن مناسب و انگیزه مناسبی که دارند به پرسپولیس کمک کنند و چیزی که مشهود است پرسپولیس نیاز به مهاجم بلند زن کلاسیک و استانداد دارد. باتوجه مصدومیت آل کثیر که از دست داد و مصدومیت حامد پاکدل  یک مهاجم خوب می‌خواهد. یک هافبک وسط مناسب و اگر رادوشوویچ دوباره راضی به برگشت نشود، دروازبان هم نیاز دارند. چرا؟ چون زمانی که حامدلک نباشد چه کسی باید از دروازه پرسپولیس حراست کند.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: وضعیت تیم تراکتور کاملا بحرانی است  و شرایط تیم اصلا خوب نیست  و پنجره تیم بسته است  و حواشی پیرامون بحث مالکیت باعث بلاتکلیفی مربی و بازیکنان شده است. آنها تمرکز کافی ندارند و نتایج بدی می‌گیرند. تراکتور در قیاس با پرسپولیس، سپاهان، استقلال  و حتی گل گهر سیرجان به لحاظ مهره  ضعیف تر است.   و بازیکن در قیاس با سایر تیم ها  فکر کنم بازیکن خوب وشاخصی داره متاسفانه حواشی باعث شده  نتواند نتایج خوبی بدست بیاورند  و امیدواریم هر چه سریعتر بلاتکلیفی از بین برود  و مالکیت هر چقدر سریعتر انجام شود،  تا تکلیف پنجره تیم روشن و بازیکن مدنظر جذب شوند.  کادر فنی قطعا باید تقویت شود خودم مایل نیستم کادر فنی عوض شود ؛ اما می توان مربیان جوان به اوضاع تیم اشراف داشته باشند، استفاده شود. 

انتهای پیام/

کدخبر: 763989 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟