چالش‌های مدیرعامل تازه وارد پرسپولیس + فیلم
حجم ویدیو: 43.70M | مدت زمان ویدیو: 00:05:57

پرسپولیس در لیگ بیست و یکم تحت هدایت یحیی گل محمدی است. پرسپولیس با 32 امتیاز در رده دوم جدول قرار دارد . رضا درویش به عنوان مدیرعامل پرسپولیس شد. پرسپولیس در هفته پانزدهم لیگ برتر مقابل فجرسپاسی با نتیجه یک بر صفر پیروز شد.

به گزارش رکنا ورزشی،  در روز 22 دی ماه سال جاری رضا درویش به عنوان مدیرعامل پرسپولیس انتخاب شد. او در اولین ساعت پذیرش مدیرعاملی پرسپولیس به سراغ، اردوی سرخ ها رفت و پای حرف های آنها نشست. این در حالی بود که شاگردان گل محمدی، در اردوی پیش از بازی فجرسپاسی در هفته پانزدهم قرار داشتند. 

درویش به این موضوع اکتفا نکرد و روز گذشته(23 دی ماه سال جاری) به همراه ذوالفقارنسب رئیس هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس در ورزشگاه آزادی حاضر شدند. از آنجایی که پرسپولیسی ها در فصل بیست و یکم تنها 20 درصد دریافتی داشته اند. این مسئله به طور ویژه مورد توجه بازیکنان پرسپولیس است. 

قطعاً بعد از انتخاب درویش، توجه رسانه ای به او افزایش پیدا می کند. اما مشکلات در پرسپولیس آنقدر زیاد است که ساعت ها وقت او را درگیر می‌کند. به چالش های پیش روی مدیر جدید سرخپوشان می‌پردازیم: 

در کنار این موضوع تکمیل چارت مدیریتی باشگاه پرسپولیس و انتخاب معاون اجرایی از جمله اموری است که مدیرعامل جدید باید به آن بپردازد. مسئله دوم توافق با شاکیان باشگاه پرسپولیس است. این باشگاه موظف است طلب اوساگونا(مهاجم نیجریه ای)، رادوشوویچ، آنتونی استوکس را بپردازد. ضمناً بابت مبلغ رضایتنامه محمد نادری باید به باشگاه کورتریک بلژیک مبلغی بپردازد. در کنار این موارد پرسپولیس به واسطه انتقال یحیی گل محمدی باید حدود 8 میلیارد هم به پدیده شهرخودرو پرداخت کند. 

پرسپولیس

موضوع بعد خواسته های یحیی گل محمدی برای تقویت تیمش در نیم فصل نقل و انتقالاتی لیگ برتر است. پرسپولیس در خطوط مختلف نیازمند بازیکن است اما این اولویت در خط حمله و دروازه به دلیل مصدومیت عیسی آل کثیر و خروج رادوشوویچ بیشتر به نظر می رسد. 

در مورد آخر شایعاتی هم در مورد خروج حامی مالی پرسپولیس وجود داشت که باید دید در نهایت کار به کجا خواهد رسید؟

کدخبر: 762241 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟