حسین‌زاده: نمی خواهم جای کسی را در تیم ملی اشغال کنم

حامد حسین‌زاده در گفت‌وگو با رکنا ورزشی، در خصوص بازی امروز تیم بسکتبال شیمیدر مقابل مهرام اظهار کرد: امروز آخرین بازی ما در دور برگشت مقابل مهرام است و از آنجایی که تنها شکست ما مقابل مهرام در دور رفت رقم خورد اکنون به دنبال این هستیم تا هم انتقام آن بازی را از آن‌ها بگیریم و هم صدرنشینی خودمان را تثبیت کنیم تا در مرحله پلی‌آف با قرعه آسان‌تری مواجه شویم اگر چه تمام تیم‌هایی که در لیگ هستند از کیفیت خوبی برخوردار هستند.

وی افزود: خداراشکر در چند وقت اخیر تمرینات به خوبی دنبال شده بود و کنار آن هم دو بازیکن خارجی به تازگی به تیم ما پیوسته‌اند که امیدوارم کمک بیشتری به ما کنند تا به هدفی که باشگاه برای ما تعیین کرده برسیم. مهرام یکی از تیم‌های بسیار خوب این فصل لیگ ما است که بازیکنان ایرانی و خارجی بسیار خوبی دارد و بی‌شک آنها هم می‌آیند تا به برتری برسند.

گارد ملی‌پوش بسکتبال درباره اینکه آیا پس از کناره‌گیری از اردوی نخست تیم ملی اکنون آماده بازگشت به تیم ملی است یا خیر، اینطور واکنش نشان داد: در ابتدا باید بگویم مصطفی هاشمی مربی خوبی است اما به هر حال باید دانست هر مربی سلیقه متفاوتی دارد و باید به آن احترام گذاشت. بنا به صلاحدید کادرفنی بازیکنانی که در المپیک در ترکیب تیم ملی و همچنین اردوها جایی نداشتند به اردوهای تیم ملی برای انتخابی جام‌جهانی دعوت شدند اما من نتوانستم بروم و اکنون هم برای آنها آرزوی موفقیت دارم تا بهترین نتیجه را بگیرند. شاید من به تیم ملی بیایم اما با این کارم ممکن است جای یک بازیکن مستعد را در اردو اشغال کنم.

حسین‌زاده ادامه داد: هنوز تصمیم نگرفتم از لحاظ فکری و انگیزشی به اردوی تیم ملی بروم زیرا به نظرم بازیکنانی مانند سینا واحدی و خیلی دیگر می‌توانند آینده تیم ملی را تا ده سال دیگر تضمین کنند اما شاید بودن من تنها یک یا دو سال بتواند به تیم ملی کمک کند.کار خوبی است که کادرفنی تصمیم گرفته در چرخه تیم ملی از بازیکنان کم تجربه‌تر استفاده کند تا در میدان‌های بزرگ بتوانند هم آبدیده شوند و هم به تیم ملی کمک کنند.

وی افزود: به طور مثال در پست حامد حدادی اکنون جایگزین مناسبی برای این بازیکن وجود ندارد تا بتواند خلأ این بازیکن را در مواقع حساس پر کند ولی در پست من یکسری بازیکنان مانند واحدی که به المپیک رفته‌ و هم بازیکن مستعدی است و هم روز بهتر از دیروز می‌شود، می‌تواند جایگزین ما باشد. از سوی دیگر بازیکنان دیگری نیز هستند در تیم‌های دیگر که در مواقع لازم پتانسیل حضور در تیم ملی را دارند. هر چقدر مربیان به جوانان اعتماد کنند از این کار پشیمان نخواهند شد هر چند که مربیان به فکر نتیجه هستند زیرا فشار زیادی به آنها وارد است که نتیجه لازم را بگیرند. با شناختی که از شاهین‌طبع و هاشمی دارم به خوبی آگاه هستم آنها مربیانی هستند که خیلی به جوانان بها می‌دهند.

انتهای پیام/

کدخبر: 758672 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟