ائتلاف قلعه نویی و گل محمدی علیه مجیدی+ عکس

هدایت گل گهر سیرجان به عهده امیر قلعه نویی است. گل گهر سیرجان با حکم کمیته انضباطی در 3 بازی شکست خورد. گل گهر سیرجان از مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی صعود کرد.  گل گهر سیرجان با 12 امتیاز در رده هشتم لیگ برتر قرار دارد. مهاجم گابنی گل گهر سیرجان  فعلا اجازه بازی ندارد.

به گزارش رکنا ورزشی، در روز 25 آذر ماه سال جاری حکم کمیته انضباطی در خصوص مهاجم گابنی گل‌گهر صادر شد. طبق این حکم شاگردان قلعه‌نویی در 3 مسابقه پیکان، سپاهان و استقلال که از مهاجم گابنی استفاده کرده بودند با نتیجه 3 بر صفر شکست خوردند.

با اینکه جدول لیگ برتر بعد از این حکم تغییر کرد و بلافاصله امتیازات جدید اعمال شد؛ اما هنوز طبق قانون کمیته استیناف می تواند رای دیگری صادر کند. 

با این اوصاف گل گهر دوباره می تواند به جمع مدعیان بازگردد و با توجه به فیروزه‌ای پوشان سیرجانی مقابل استقلال به تساوی بدون گل رسیدند. استقلال به امتیاز 26 خواهد رسید.

بعد از اعلام این حکم امیر قلعه نویی و یحیی گل محمدی بارها نسبت به افزایش امتیازات استقلال اعتراض کرده‌اند . آنها معتقدند حداقل با صدور قطعی حکم توسط کمیته استیناف تغییرات در جدول تغییرات امتیاز لحاظ می شد. در شرایط فعلی ائتلاف ناخواسته ای میان سرمربی گل‌گهر سیرجان و پرسپولیس علیه مجیدی شکل گرفته است.

در هر حال شاگردان مجیدی از نظر روحی در سطح بالایی قرار دارند و روند خوبی در لیگ برتر دارند. حتی اگر این تغییر جدول تنها چند هفته دیگر پاک شود، آن‌ها به لحاظ روحی بهترین استفاده را از این حکم موقت انضباطی بردند.

باید دید در نهایت شرایط جدول چگونه خواهد شد.

photo_2021-12-31_12-20-46

کدخبر: 757232 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟