چالش‌های تلخ قلعه نویی در دوران مربیگری

به گزارش رکنا ورزشی، «امیر قلعه‌نویی» در بهمن ماه سال 1385 استقلال مجوز صعود به لیگ قهرمانان آسیا را کسب کرده بود؛ اما ارسال دیر هنگام مدارک همه چیز را برای آبی پوشان بهم ریخت. در آن زمان اهالی فوتبال (به صورت عام) و هواداران استقلال (به طور خاص) بر این تصور بودند که با پرداخت جریمه یا وساطت مسئولان فدراسیون مشکل حل می شود. اما این اتفاق هیچ گاه نیفتاد.

دومین چالش «امیر قلعه‌نویی» به لیگ بیستم و تقابل سپاهان و پرسپولیس در اصفهان باز می گردد. با اینکه سپاهان جز یکی از اصلی ترین مدعیان قهرمانی محسوب می شود اما طلایی پوشان در زمین حاضر نشدند. در این شرایط طبیعی بود که کمیته انضباطی نتیجه را 3 برصفر به سود سرخ‌پوشان اعلام کند.

با اینکه هیچگاه مستقیما مقصر اصلی قضیه مشخص نشد؛ اما نوع برخورد و گلایه های مدیران سپاهان به گونه‌ای بود که کار را برای قلعه‌نویی در اصفهان سخت و سخت‌تر کرد. بدتر آنکه «امیر قلعه‌نویی» در مقطعی از فصل گذشته گزینه هدایت تیم ملی فوتبال هم بود. اما در نهایت سرمربی سپاهان بعد از سال‌ها مجبور به استعفا از هدایت یک تیم فوتبالی شد.

سومین چالش در فصل جاری اتفاق افتاد. تیم حقوقی استقلال علنا اعلام کرد بابت استفاده گل‌گهر از مهاجم گابنی شکایت خواهد کرد. اما اصرار فیروزه‌ای پوشان سیرجان کار را به جایی کشاند که سه مسابقه 3 برصفر به سود حریفان اعلام و جدول به بدترین شکل ممکن برای آنها شکل بگیرد. این در شرایطی است که شاگردان قلعه نویی یکی از شانس های عنوان قهرمانی محسوب می شوند.

کدخبر: 752232 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟