واکنش بازیکنان گل گهر سیرجان به حکم کمیته انضباطی + عکس

به گزارش رکنا ورزشی، روز گذشته حکم کمیته انضباطی در خصوص مهاجم گابنی گل گهر سیرجان اعلام شد. طبق این حکم گل گهر سیرجان در 3 مسابقه خود مقابل استقلال، پیکان و سپاهان با نتیجه 3 بر صفر شکست خورد. این 9 امتیاز برای شاگردان قلعه نویی که در نبرد مدعیان قهرمانی لیگ برتر قرار دارند، حیاتی محسوب می شود. در حال حاضر گل گهر  سیرجان با 12 امتیاز در رده هشتم لیگ برتر قرار دارد. 

جدول لیگ برتر

جدول لیگ برتر بعد از اعلام حکم کمیته انضباطی

در این شرایط بازیکنان گل گهر سیرجان واکنش نشان دادند و با انتشار استوری مشترک به این موضوع انتقاد کردند: 

به نام خدا

ما در مجموعه گل‌گهر سیرجان می‌دانستیم هر اندازه پر قدرت تر و مستحکم تر ظاهر شویم با مقاومت‌های بیشتری روبرو می‌شویم. اما مهم نیست، ما بازیکنان گل گهر با قدرت تمام مثل گذشته به حرکت خود ادامه خواهیم داد و ایمان داریم باشگاه نیز از تمام قدرت قانونی خود برای رسیدن به حق و عدالت استفاده خواهد کرد.

امیدواریم نهادهای متولی فوتبال در کمال استقلال کاری به وظیفه قانونی‌شان عمل کنند و نگذارند نتایج در جایی غیر از زمین فوتبال رقم بخورد. بر این باوریم که عدالت برقرار خواهد شد و به اهدافی که ترسیم کرده‌ایم، خواهیم رسید. بیش از همیشه متحد هستیم و مطمئن به عملکرد و رفتار خود، در برابر تمام ناملایمات پیروز خواهیم شد.

ما بازیکنان گل گهر منسجم تر و قوی تر از همیشه در کنار مدیریت و امیر قلعه نویی مربی پرافتخارمان می‌جنگیم و یقین داریم در پایان فصل با تمام ناملایمات هواداران و مردم شریف سیرجان را سرافراز خواهیم کرد.

*اخبار لحظه ای ورزش ایران را از کانال تلگرام رکنا ورزشی دنبال کنید.

بازیکنان گل گهر

کدخبر: 752393 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟