درخواست ژاوی از مدیران بارسلونا/ موراتا را جذب کنید

در هفته هجدهم لالیگا  بارسلونا به مصاف سویا رفت که در پایان دو تیم به تساوی یک بر یک رضایت دادند. بارسلونا در حال حاضر با 28 امتیاز در رده هفتم قرار دارد. بارسلونا ابتدای فصل با کومان شروع کرد. با کسب نتایج ضعیف بارسلونا مجبور به برکناری مربی خود شد. ژاوی به عنوان جایگزین کومان در مسابقات بارسلونا انتخاب شد.

به گزارش رکنا ورزشی، به گزارش AS، آلوارو موراتا به گزینه اصلی بارسلونا در خط حمله تبدیل شده است. ژاوی قبلاً با مهاجم یوونتوس تماس گرفته بود تا به پروژه در نیوکمپ ملحق شود. در همین حال، گفته می‌شود بارسا برای انتقال احتمالی با ایجنت این بازیکن تماس گرفته است و مذاکرات بین دو باشگاه ادامه دارد.

البته این انتقال به بارسلونا فقط به خودش بستگی ندارد زیرا این موضوع پیچیده و توافقی سه‌جانبه بین باشگاه‌های یوونتوس، اتلتیکومادرید و بارسلونا است زیرا موراتا به صورت قرضی از اتلتیکو مادرید در یوونتوس حضور دارد و برای انتقال او به بارسلونا باید توافق میان این سه تیم انجام شود. 

اگرچه ژاوی شخصا درخواست کرده موراتا به بارسلونا اضافه شود اما این تیم در زمان جوزپ ماریا بارتومئو هم به جذب این مهاجم سابق رئال مادرید علاقه داشت و اقدام‌هایی انجام داده بود.

شرایط اقتصادی نه چندان جالب یوونتوس می‌تواند به تسهیل این انتقال کمک کند؛ اما اتلتیکو مادرید در نهایت تصمیم‌گیرنده است. یوونتوس در تابستان بند خرید اختیاری 35 میلیون یورویی موراتا را در اختیار دارد.

او در 23 بازی برای یووه تنها 7 گل به ثمر رسانده است. با این حال، این بازیکن اسپانیایی در اسپانیا پرورش یافته است و لالیگا را درک می‌کند و قبل از رفتن به ایتالیا، 43 گل برای رئال مادرید و اتلتیکو مادرید به ثمر رسانده است. 

. در همین راستا رومئو آگرستی از گل ایتالیا گزارش داده ممفیس دیپای، مهاجم بارسلونا  گزینه‌ای است که می‌تواند جای خالی موراتا را در یوونتوس پر کند. بارسلونا به یوونتوس پیشنهاد کرده در ازای صدور رضایت انتقال موراتا، ممفیس دیپای را جذب کند.

انتهای پیام/

کدخبر: 756990 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟