واکنش ژاوی درباره خرید هالند

به گزارش رکنا ورزشی، در دیداری دوستانه به مناسبت گرامیداشت دیگو آرماندو مارادونای فقید تیم‌های بارسلونا و بوکاجونیورز به مصاف هم رفتند که این بازی در وقت های قانونی با تساوی یک بر یک به پایان رسید. بازی در نهایت در ضربات پنالتی با پیروزی 4 بر 2 آرژانتینی ها همراه شد.

ژاوی هرناندز سرمربی بارسلونا پس از شکست مقابل بوکاجونیور در ضربات پنالتی اعتراف کرد که تیم او نیاز به تقویت دارد.

ژاوی با این حال از بازی دوستانه مقابل بوکاجونیور راضی بود، اگرچه آنها جام را از دست دادند اما سرمربی از عملکرد بازیکنان رضایت داشت.

او گفت : نتیجه کمترین اهمیت را دارد. ما چیزهای مثبتی را تجربه کردیم مثل بازی مجدد دنی آلوز و یا عملکرد جوانان. سعی کردیم برخی از بازیکنان را تست کنیم و فکر می‌کنم این موضوع برای ما عاملی خوب و مثبت بود.

سرمربی تیم بارسلونا درباره حضور دنی آلوز در ترکیب این تیم هم توضیح داد: این اتفاق خیلی خوب بود که از قبل می‌دانستیم، او هم در دفاع و هم حمله می‌تواند کمک زیادی به ما کند. او می‌تواند با پاس آخر خود تفاوت را رقم بزند و بی شک در آینده کمک زیادی به ما خواهد کرد.

ژاوی راجع به خرید هالند هم گفت: الان این فقط فرضیه است اگر چه بارسلونا وضعیت بازار را بررسی می‌کند و نیاز به تقویت داریم اما خواهیم دید اوضاع گونه پیش خواهد رفت.

کدخبر: 751441 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟