بارسلونا در کمین خرید 3 بازیکن جدید

بارسلونا در هفته هجدهم لالیگا به مصاف سویا رفت که در پایان دو تیم به تساوی یک بر یک رضایت دادند. بارسلونا در حال حاضر با 28 امتیاز در رده هفتم قرار دارد. بارسلونا ابتدا با کومان آغاز کرد؛ اما بعد از کسب نتایج ضعیف، با نظر اعضای هیئت مدیره بلوگرانا، ژاوی اسطوره این باشگاه به عنوان سرمربی سرمربی بارسلونا انتخاب شد. 

به گزارش رکنا ورزشی، مدیریت بارسلونا نه تنها در پنجره نقل و انتقالات زمستانی کار می‌کند بلکه باشگاه تقویت تیم در فصل آینده را نیز در نظر گرفته است.

اسپورت از نوصیر مزروعی ( آژاکس)، سزار آزپیلیکوئتا (چلسی) و جیبریل سیدیبه ( موناکو ) به عنوان گزینه‌های باشگاه برای دفاع راست نام بُرد.

ژاوی اصلا از عملکرد سرجینیو دست راضی نیست و این به معنای خروج او در زمستان یا تابستان آینده است. همه چیز بستگی به پیشنهادات دارد.

مدیران باشگاه از حالا در فکر جذب یک مدافع راست جدید هستند. مزروعی، آزپیلیکوئتا و سیدیبه هر 3 قراردادشان در تابستان به اتمام می‌رسد.

سزار بازیکن چلسی باتجربه‌ترین آنهاست که در سال‌های اخیر در بالاترین سطح کار کرده است. اسپورت می‌گوید که شاید این بازیکن اسپانیایی تصمیم بگیرد در سال‌های پایانی فوتبالش در کشور خودش حضور داشته باشد اما چلسی پیشنهاد تمدید 2 ساله به وی داده است.

در روزهای اخیر اما پربحث‌ترین گزینه مزروعی بوده است که این مدافع نظر رئال مادرید را هم به خود جلب کرده است اما طبق گزارش اولویت او پیوستن به بارسلونا است.

جیبریل سیدیبه گزینه سوم از چندسال قبل در رادار بارسلونا است. این مدافع قهرمان جهان در سال 2018 در ترکیب اصلی موناکو قرار دارد هرچند مدتی را به صورت قرضی در اورتون سپری کرد. این مدافع قبلا به باشگاهش اعلام کرده که قرارداد خود را تمدید نمی‌کند و در تابستان جدا می‌شود.

انتهای پیام/

کدخبر: 755326 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟