واکنش سوارز درباره بحران بارسلونا

به گزارش رکنا ورزشی، لوییس سوارز که حالا 33 ساله است، در سال 2014 به بارسلونا پیوست و  در آن مقطع به عنوان یکی از بهترین مهاجمان جهان شناخته شده و 191 گل برای این تیم اسپانیایی به ثمر رساند.

اما احتمال جدایی لوییس سوارز از اتلتیکو در تابسان سال بعد و البته بازگشت او به بارسلونا وجود دارد. قرارداد این بازیکن با روخی بلانکوس در پایان فصل جاری به اتمام می رسد و هنوز تواقفی مبنی بر تمدید قرارداد صورت نگرفته است و پس از اخراج کومان و آمدن ژاوی به عنوان سرمربی بارسلونا این احتمال وجود دارد تا پرونده بازگشت سوارز دوباره به بارسلونا باز شود.

لوئیس سوارز همچنان بارسلونا را در افکار خود بسیار حضور دارد، زیرا او دوران فوق‌العاده‌ای را در این تیم گذراند و عناوین زیادی را هم همراه آنها به دست آورد و همچنین به یکی از مهاجمان بزرگ تاریخ باشگاه تبدیل شد. به همین دلیل وقتی باید در مورد او و قرار گرفتن در این شرایط اقتصادی و ورزشی صحبت کند، احساس درد می‌کند.

این همان چیزی است که او در مراسم جوایز AS اظهار کرد و اطمینان داد از بحرانی که تیم بارسلونا در حال پشت سر گذاشتن آن است خوشش نمی‌آید: بدیهی است که به دلیل علاقه و احساساتی که به باشگاه دارم، دوست ندارم در این شرایط باشگاه بارسلونا را ببینم.

با این حال، لوئیز سوارز معتقد است که بارسلونا می‌تواند از این بحران عبور کند. این بازیکن اروگوئه‌ای به کاری که ژاوی هرناندز تا به امروز انجام می‌دهد اعتقاد دارد و امیدوار است که ورود او در نهایت به ایجاد یک پروژه برنده در بارسلونا کمک کند: من متقاعد شده‌ام که بارسا مربی آموزش دیده‌ای دارد تا شرایط را با کیفیت بازیکنان تغییر دهد. 

مهاجم اروگوئه‌ای اتلتیکومادرید درباره قرعه منچستر یونایتد در لیگ قهرمانان اروپا گفت: برای قهرمانی در لیگ قهرمانان باید با بهترین بازی را کنید. منچستر یونایتد راهی مرحله حذفی شده چرا که از بهترین ها تشکیل شده است. آنچه که در مراسم قرعه‌کشی رخ داد اشتباهی بود که ما در آن هیچ نقشی نداشتیم. همچنین رونالدو نشان می‌دهد که همچنان از بهترین‌ها است. او فراتر از یک بازیکن است  و باید خیلی مواظب این بازیکن بود.

کدخبر: 751465 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟