نیوکاسل هم خواستگار اوبامیانگ

به گزارش رکنا ورزشی، گفته می‌شود نیوکاسل یونایتد علاقه‌مند است یکی از خوش فرم‌ترین بازیکنان اروپا را در ژانویه به سنت جیمز پارک بیاورد.

پاتریک شیک از بایرلورکوزن بازیکنی است که نیوکاسل ممکن است در ژانویه به او روی آورد، این بازیکن اهل جمهوری چک در 14 بازی بوندسلیگا 16 گل به ثمر رسانده است، همچنین 7 پاس گل نیز به ثبت رسانده است.

شیک تابستان گذشته از رم به لورکوزن پیوست، اما نیوکاسل ممکن است او را به عنوان جایگزینی برای کالوم ویلسون ببیند. هفته گذشته مشخص شد که جو رودون، مدافع تاتنهام هاتسپر ممکن است در ژانویه، نیوکاسل مقصدی احتمالی برای این مدافع باشد. رودون که در این فصل دقایق کمی برای اسپرز بازی کرده است، تا پایان فصل به صورت قرضی در دسترس خواهد بود و به زعم نوئل ویلان، یکی از کارشناسان او دقیقاً همان بازیکنی است که نیوکاسل یونایتد باید به آن علاقه‌مند باشد.

ویلان به فوتبال اینسایدر گفت: او می‌آید و دفاع نیوکاسل را بهبود می بخشد، چرا که او یک بازیکن جوان و بین‌المللی بسیار خوب است. ما دیده‌ایم که او کار خوبی برای ولز انجام داده است، حتی اگر برای تاتنهام هم بازی نکرده باشد. 

وی ادامه داد: او در سن مناسبی قرار دارد، او این توانایی را دارد که در مواقع لزوم وارد زمین شود و خوب بازی کند، همانطور که در اسپرز دیدیم، ظاهری مناسب دارد و می‌تواند یک رهبر عالی هم باشد. بدون شک او به نیوکاسل کمک خواهد کرد، زیرا آنها در حال حاضر شدیداً به گزینه‌هایی شبیه او نیاز دارند.

همچنین طبق اعلام دیلی استار، نیوکاسل یکی از چهار تیمی است که به دنبال جذب پیر امریک اوبامیانگ، مهاجم آرسنال است. اوبامیانگ پس از سلب کاپیتانی در اوایل این ماه، آینده خود را در خارج از امارات می‌بیند. با توجه به این انتقال، بارسلونا، یوونتوس و لیون نیز ظاهرا علاقه‌مند به جذب او هستند.

انتهای پیام/

کدخبر: 756371 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟