نیوکاسل در حال بررسی انتقال اومتیتی

بارسلونا در هفته هجدهم لالیگا به مصاف سویا رفت که در پایان دو تیم به تساوی یک بر یک رضایت دادند. بارسلونا در حال حاضر با 28 امتیاز در رده هفتم قرار دارد. بارسلونا ابتدای فصل با کومان شروع کرد. با کسب نتایج ضعیف بارسلونا مجبور به برکناری مربی خود شد. ژاوی به عنوان جایگزین کومان در مسابقات بارسلونا انتخاب شد.

به گزارش رکنا ورزشی، ساموئل اومتیتی، مدافع فرانسوی بارسلونا که شرایط چندان خوبی را در نیوکمپ سپری نمی‌کند و نیمکت‌نشین است، می‌تواند با قیمت پایین برای خرید در دسترس باشد که این مبلغ در حدود 17 میلیون پوند برآورد شده است.

مدیران بلوگرانا قصد دارند تا هر طور شده از شر دستمزد 220000 پوندی این مدافع فرانسوی در بارسلونا خلاص شوند. در این میان نیز پس از تصاحب کنسرسیومی باشگاه نیوکاسل توسط دولت عربستان، ممکن است کلاغ‌ها یکی از معدود باشگاه‌هایی باشند که مایل به جذب مدافع میانی فرانسوی در پنجره نقل و انتقالات زمستانی باشند.

ادی هاو در پنجره نقل و انتقالات ژانویه به شدت به تقویت و حضوره بازیکنان با تجربه در سنت جیمز پارک نیاز دارد زیرا او به دنبال دور کردن نیوکاسل از منطقه سقوط است.

اکنون آنطور که رسانه انگلیسی گزارش داده انتقال به لیگ برتر ممکن است برای همه طرف‌ها از جمله خود اومتیتی مناسب باشد، زیرا این مدافع فرانسوی ​​به دلیل امتناع از پذیرش کاهش دستمزد، در این فصل شرایط خوبی را در اردوهای کاتالان‌ها سپری نمی‌کند.

این در حالی است که دو تیم لندنی چلسی و آرسنال سعی در خرید اومتیتی داشتند اما از آنجایی که او نتوانست در بارسلونا در ترکیب ثابت حضور داشته باشد از خرید او منصرف شدند.

انتهای پیام/

کدخبر: 756243 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟