انتقال فرنکی دی‌یانگ به آرسنال؟

هدایت آرسنال به عهده آرتتا است. آرسنال در پایان هفته نوزدهم با 35 امتیاز در رده چهارم قرار دارد. آرسنال به دنبال تقویت در فصل جدید است. آرسنال، با اوبامیانگ کاپیتان دچار اختلاف شده است. لقب آرسنال توپچی های لندن است. 

به گزارش رکنا ورزشی، اکنون تنها چند روز با پنجره نقل و انتقالات ژانویه فاصله داریم و در این بین هم تیم‌ها لیست‌های ورودی و خروجی خود را مشخص می‌کنند که یکی از این تیم‌ها آرسنال است.

توپچی‌ها در حال حاضر در رده چهارم جدول لیگ برتر هستند و شاگردان میکل آرتتا امیدوارند که بتواند در سال جدید به فرم خوب خود ادامه دهد زیرا برای حضور در لیگ قهرمانان اروپا در فصل آینده تلاش می‌کنند.

مدیر فنی این تیم ادو ممکن است فکر کند که حضور در بازار نقل و انتقالات منطقی است با توجه به اینکه این تیم شمال لندنی ممکن است به تعدادی بازیکنان باتجربه نیاز داشته باشند تا به آنها کمک کنند تا در ادامه فصل با شرایط بهتری در لیگ جزیره حضور پیدا کنند.

یکی از نام‌هایی که قبلاً با انتقال به ورزشگاه امارات مطرح شده بود، فرنکی دی‌یونگ، هافبک بارسلونا است و این ملی‌پوش هلندی حتی اعتراف کرده که این باشگاه را تحسین کرده است.

در ماه نوامبر، نشریه اسپانیایی الچرتینگو گزارش داد که باشگاه کاتالان آماده فروش دی یونگ در صورت مناسب بودن قیمت است، سرمربی جدید ژاوی با توجه به شرایط سخت مالی بلوگرانا، علاقه‌مند به جذب سرمایه بیشتر برای ورود بازیکنان به نیوکمپ است.

با این حال، این بازیکن 24 ساله خود را به عنوان یکی از ثابت‌ترین هافبک‌های اروپا در سال‌های اخیر معرفی کرده است و احتمالاً هزینه زیادی هم خواهد داشت، زیرا ترانسفرمارکت مبلغ وی را 81 میلیون پوند ارزیابی کرده است.

کوین کمپبل، مهاجم سابق آرسنال، از باشگاه قدیمی خود خواسته است تا ستاره سابق آژاکس را هدف قرار دهند زیرا دی‌یونگ شریکی عالی برای توماس پارتی در قلب خط میانی آرتتا خواهد بود.

کمپبل در پاسخ به فوتبال اینسایدر در پاسخ به سوالی در مورد معاوضه پیر امریک اوبامیانگ و بازیکن بارسلونا، گفت: من دوست دارم دی‌یونگ را در آرسنال ببینم.

با توجه به اینکه توماس پارتی و محمد الننی هر دو در جام ملت‌های آفریقا در ترکیب کامرون حضور خواهند داشت، میتلند-نایلز از ترکیب این تیم جدا می‌شود، سرمربی اسپانیایی فقط آلبرت سامبی لوکونگا و گرانیت ژاکا را در میانه پارک خواهد داشت، به این معنی که انتقال یک هافبک دیگر در ژانویه منطقی است. شاید یک حرکت برای خرید دی‌یونگ بتواند راه حلی عالی برای توپچی‌ها باشد.

انتهای پیام/

کدخبر: 756321 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟