گل محمدی: بازی پرسپولیس وپیکان حیاتی است

پرسپولیس در لیگ بیست و یکم تحت هدایت یحیی گل محمدی است. پرسپولیس با 9 بازی و 16 امتیاز در رده ششم جدول قرار دارد. پرسپولیس در هفته نهم لیگ برتر مقابل هوادار به تساوی 2 بر 2 رضایت داد. پرسپولیس به خاطر کیفیت بازیهایش مورد انتقاد کارشناسان قرار گرفته است. پرسپولیس با چالش مصدومیت در روزهای اخیر روبرو شده است.

به گزارش رکنا ورزشی، یحیی گل محمدی در نشست خبری پیش از بازی با پیکان از هفته دهم لیگ برتر اظهار داشت: هر بازی که در پیش داریم و جلوتر می‌رویم حساسیت رقابت ها بیشتر می‌شود. با توجه به شرایط مان در جدول و اینکه باید برای قهرمانی مدعی اصلی باشیم قطعا دیدار فردا برای ما مهم حیاتی و حساس است. مقابل تیم باانگیزه و جوان که از لحاظ تاکتیکی منسجم است بازی داریم. باید شرایط را به شکلی فراهم کنیم که سه امتیاز را به دست آوریم.

* فوتبال بازی کردن در زمین دستگردی برای هر دو تیم سخت است

وی اضافه کرد: این 3 امتیاز خیلی برای ما مهم است و باید مقابل پیکان خیلی با تمرکز و جسور باشیم و با جنگندگی زیاد برد را به دست آوریم. امیدوارم شرایط به شکلی فراهم شود که بتوانیم بازی خود را ارائه بدهیم. فکر می‌کنم زمین ورزشگاه دستگردی شرایط خوب و ایده‌آلی ندارد و فوتبال بازی کردن در این زمین برای هر دو تیم سخت است.

* اشتباهات داوری برای پرسپولیس سریالی شده است

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس تصریح کرد: باید از موقعیت‌هایمان خوب استفاده کنیم و فرصت‌طلب باشیم. در بازی قبلی مقابل هوادار موقعیت‌های خیلی زیادی داشتیم اما قدر آنها را ندانستیم. 2 امتیاز حساس را از دست دادیم، البته در آن مسابقه مشکلات داوری هم خیلی تأثیرگذار بود. این اشتباهات داوری برای تیم پرسپولیس سریالی شده است و واقعا جای نگرانی دارد. تحمل و طاقت ما هم حدی دارد و امیدوارم اشتباهات سریالی جایی تمام شود.

*بازیکن هوادار جوگیر شده، فیلم‌ها و عکس‌ها که جوگیر نشده‌اند

گل محمدی اضافه کرد: بدتر از این اشتباهات این است که رضا سخندان درباره صحنه گل هوادار گفته که این گل درست بوده، چیزی که من خواندم گفتند بازیکن حریف جوگیر شده، اما فیلم‌ها و تصاویر که جوگیر نشده‌اند و همه چیز را نشان دادند. آن صحنه هند خیلی واضح بود، اما متاسفانه این اتفاقات و اشتباهات فقط برای پرسپولیس می‌افتد و تعدادشان هم خیلی زیاد شده است. جای نگرانی دارد و جایی باید این مسائل تمام شود. نباید باشگاه‌ها چنین نگرانی داشته باشند. از داوران می‌خواهم تمرکز بیشتری روی کارشان داشته باشند. می‌دانیم آنها هم مشکلات زیادی دارند، اما باید برای قضاوت بهتر تمرکز بیشتری داشته باشیم. 

*حسینی فوتبال تاکتیکی را دوست دارد

وی در خصوص اینکه سابقه همکاری‌اش با مجتبی حسینی تا چه اندازه روی دیدار فردا تاثیرگذار است، گفت: حسینی از مربیان خوب و زحمتکش فوتبال ماست، می‌دانیم چقدر وقت می‌گذارد و به کارش علاقمند است. او دوست دارد تیمش فوتبالی بازی کند که بر اساس تاکتیک باشد. امسال هم تیم خوبی جمع‌وجور کرده و دیدار فردا به این دلیل که دو تیم به دنبال فوتبال بازی کردن هستند خوب از آب درمی‌آید، به همین دلیل دیدار جذابی خواهیم دید.

کدخبر: 751175 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟