درخواست خروج پیکه از بارسلونا!

به گزارش رکنا، آینده بارسلونا کاملاً نامعلوم است، زیرا پس از حذف زودهنگام این تیم از لیگ قهرمانان و همچنین نتایج ناامیدکننده در لالیگا، ژاوی هرناندز سرمربی و خوان لاپورتا رئیس باشگاه، می‌خواهند تغییراتی را با خرید چند ستاره در تیم خود اعمال کنند.

اولین پس لرزه‌ها هم با شروع فصل نقل و انتقالات زمستانی آغاز می‌شود زیرا برخی بازیکنان باید از این تیم جدا شوند و در تابستان هم بنابر تصمیم کادرفنی و مدیریت باشگاه این رویه ادامه خواهد داشت تا جا برای ورود بازیکنان جدید به این تیم بازشود.

بسیاری از بازیکنانی که در سطح مورد نیاز تیم اصلی بارسا نیستند، می‌دانند که آینده آنها برای حضور در بلوگرانا همچنان در هاله‌ای از ابهام قرار دارد، زیرا حتی اگر قرارداد هم داشته باشند، باشگاه هیچ تمایلی به حفظ آنها ندارد و باید به اجبار به دنبال حضور در تیم دیگری باشند.

اکنون سایت ال ناسیونال گزارش داده، جرارد پیکه مدافع میانی 34 ساله در پایان فصل بارسلونا را ​​ترک خواهد کرد، اگرچه او هنوز تا فصل 2023/24 با این باشگاه قرارداد دارد.

پیکه هم در زمین و هم در خارج از مستسطیل سبز همواره به دلیل فداکاری مورد تحسین قرار گرفته است، از سویی هم با توجه به رابطه خوب این مدافع با ژاوی و لاپورتا این اتفاق به این معنی است تصمیم اخیر مدافع کاتالان‌ها که یکی از کاپیتان‌های این تیم است، بهترین تصمیم برای آینده بارسلونا خواهد بود.

دقیقاً خود پیکه چند هفته پیش هم اعلام کرد که من بازنشستگی را به عنوان بازیکن جایگزین قبول نمی‌کنم. او همچنین اضافه کرد که "من در بارسلونا بازنشسته خواهم شد، مطمئنا". در صورتی که اگر او در پایان فصل جایی در برنامه‌های ژاوی نداشته باشد، کاملأ این تصمیم با کناره‌گیری احتمالی او در پایان فصل از این باشگاه همخوانی خواهد داشت.

با این حال، این تصمیم هنوز قطعی نشده زیرا اگر ژاوی که سال‌ها هم تیمی پیکه و اکنون هم مربی او است، از او بخواهد یک فصل دیگر ادامه دهد، او بدون تردید به حضور در بارسلونا ادامه خواهد داد. او همچنین حاضر است به صورت رایگان یا هر چیزی که لاپورتا به او پیشنهاد دهد بازی کند. 

انتهای پیام/

کدخبر: 750712 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟