پیکه: شرم آور است/ بارسلونا شرایط بحرانی دارد

به گزارش رکنا، بارسلونا مقابل اوساسونا هم پیروز نشد تا ششمین تساوی بلوگرانا در پامپلونا رقم بخورد تا شاگردان ژاوی هرناندز با کسب 24 امتیاز در رده هشتم جدول جای بگیرند.

جرارد پیکه بعد از بازی در خصوص شرایط تیم بارسلونا گفت: شرم‌آور است. به نظرم خوب بازی کردیم چون امروز در زمین سختی رقابت کردیم. تقریبأ به هدف خود رسیده بودیم اما در لحظات پایانی آنها روی یک ریباند به گل رسیدند و این شرم‌آور است چون فکر می‌کنم بازی خوبی انجام داده بودیم اما باید با یک امتیاز به خانه برگردیم. اصلأ از نتیجه راضی نیستم و باید سه امتیاز را می‌گرفتیم.

وی افزود: یکی از بهترین گلزنان تیم را ترک کرده است و اکنون یک دوره جدید شروع شده است. لیگ در اولویت ما است و باید سعی کنیم فاصله را با تیم‌های بالای جدول افزایش ندهیم. واقعأ مایه تاسف است که اینطور امتیاز از دست دادیم. اکنون هدف این است که به بازی بعدی‌مان فکر کنیم. هدفگذاری ما امروز کوتاه مدت است. در دراز مدت می‌دانیم که این جوانان برای تیم خوب خواهند بود. باید برنده شویم امروز واقعأ تیم در شرایط بحرانی است.

مدافع بارسلونا در پایان گفت: به نظرم کم کم روی فرم خواهیم آمد. امروز تیم خیلی خوب رقابت کرد بدیهی است که ما می‌توانیم بهتر از این‌ها بازی کنیم چیزی که نمی‌تواند امروز کم باشد نگرش تیمی و تمرین کردن است از این نظر چیزی کم نخواهیم گذاشت. در بازی‌ها و نتایج پیشرفت خواهیم کرد مسئله فقط زمان است. شروع به برنده شدن امروز ضروری است و هر بازی برای ما حکم یک فینال را دارد.

انتهای پیام/

کدخبر: 750623 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟