چهار بازیکن گزینه جانشینی تراشتگن در بارسلونا + عکس

باشگاه فوتبال بارسلونا که بیشتر بارسلونا یا به صورت مخفف بارسا شناخته می‌شود، یک باشگاه فوتبال حرفه‌ای اسپانیایی است که در شهر بارسلون در منطقهٔ کاتالونیای اسپانیا قرار دارد. بارسلونا باشگاهی ورزشی- اجتماعی با هزاران عضو بوده که تیم فوتبال بارسلونا بخشی از آن می‌باشد. تیم این باشگاه در لالیگا بازی می‌کند و جزو سه تیمی است که هرگز به دستهٔ پایین‌تر سقوط نکرده‌است. شهرت تاریخی بارسلونا به‌دلیل شیوه حمله‌ای ماهرانه و جذابش بوده که تأکیدش را بر بازی باز قرار می‌دهد. بارسلونا در سال ۱۸۹۹ توسط عده‌ای سوئیسی، انگلیسی و اسپانیایی و به رهبری خوان گمپر تأسیس شد. 

به گزارش رکنا،  آندره آ تراشتگن، گلر آلمانی بلوگرانا که به دلیل مصدومیت از ناحیه تاندون پای راست در 28 مرداد سال 1399، مجبور به عمل جراحی شده بود. وی به خاطر این جراحی 2 ماه از میادین بود.  با وجود بازگشت به میادین اما از سطح چند سال پیش خود به شدت در بارسلونا دور شد و هر از گاهی اشتباهات عجیبی را مرتکب می‌شود.

این دروازه‌بان حتی در بازی مقابل بایرن مونیخ در هفته پایانی لیگ قهرمانان اروپا هم چند اشتباه عجیب و غریب داشت که یکی از آنها به گل زیبای سانه از راه دور منجر شد. در این فصل هم او عملکرد مناسبی نداشته و همین باعث شده باشگاه بارسلونا حالا به دنبال یک گزینه مطمئن برای جانشینی او باشند.

جرارد مورنو

طبق اعلام جرارد رومرو، دراگوسکی (دروازه‌بان فیورنتینا)، اونانا (دروازه‌بان آژاکس)، مسلر (دروازه‌بان لیدز یونایتد) و کاستیلز (دروازه‌بان وولفسبورگ) چهار گلری هستند که سران کاتالانی تصمیم دارند با آنها وارد مذاکره شوند و یکی از آنها را در تابستان به بارسلونا بیاورند.

کدخبر: 750414 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟