آسنسیو: خوشحالم گلزنی کردم

به گزارش رکنا، مارکو آسنسیو هافبک مایورکایی رئال مادرید در مورد پیروزی این تیم مقابل اتلتیکو و گلزنی خودش اظهار داشت: در ابتدا خیلی خوشحالم، زیرا این بازی مهمی بود تا بتوانیم سه امتیاز را بگیریم. حس و حال خوبی داشتیم چون مقابل هواداران‌مان بازی کردیم. بدون شک قطعأ گلزنی خاص است.

وی افزود: این یک دربی است و حس بسیار خاصی در مورد آن داریم چون این بازی برای هواداران هم بسیار مهم است. بازی بزرگی مقابل یک تیم بزرگ داشتیم. بسیار منسجم هستیم و اعتماد به نفس خوبی نیز داریم و مثل یک تیم سختکوش هم تلاش می‌کنیم. این اتحاد درون زمین بین ما مشهود است.

هافبک رئال مادرید گفت: فضاهایی در ضدحمله بین بازیکنان آن‌ها وجود داشت که از آن و همچنین فرصت‌هایمان استفاده کردیم. در حین بازی وینیسیوس تصمیم‌های خوبی ، هم در مورد گل و هم در مورد دادن پاس گل می‌گیرد. از پیشرفت او راضی هستیم چون شخصیت خوبی دارد.

آسنسیو درباره گلزنی خودش با پیراهن رئال مادرید عنوان کرد: حس خیلی خوبی دارم، زیرا هدفم همیشه این بوده که بتوانم به حریف ضربه بزنم و با گلزنی به تیم کمک کنم. من تعیین‌کننده هستم و امیدوارم همین طور هم در ادامه لیگ بتوانم خوب و موثر ظاهر شوم، هر چند بازی‌های زیادی در پیش است. شرایط خوبی در جدول داریم و باید به این روند و بردن ادامه بدهیم.

انتهای پیام/

کدخبر: 750662 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟