شایعه عجیب؛ بازگشت رونالدو به رئال!

به گزارش رکنا، رونالدو در 5 شهریور ماه سال جاری از یوونتوس جدا شد و به منچستریونایتد پیوست. رونالدو با قراردادی به ارزش ۲۸ میلیون یورو دوباره لباس منچستریونایتد را بر تن کرد. رونالدو پیش از اینکه به طور رسمی به تمرینات منچستریونایتد اضافه شود از طریق بازیکن هموطنش در تمرین شیاطین سرخ پیغام فرستاد که خودشان را برای قهرمانی آماده کنند. نباید فراموش کرد که رونالدو به منچستریونایتد تیم تحت هدایت سولسشایر پیوست اما حالا هدایت تیم به عهده سرمربی آلمانی است.

سایت انگلیسی فوتبال اینسایدر در شایعه‌ای بسیار عجیب مدعی شده که سران رئال مادرید به خرید رایگان رونالدو در زمستان فکر می‌کنند و در ادامه این منبع مدعی است که رونالدو از کار کردن با رالف رانگنیک مربی آلمانی راضی نیست و به همین دلیل به ترک منچستریونایتد فکر می‌کند و شاید بخواهد به تیم سابقش یعنی رئال مادرید برگردد.

رونالدو

اما به نظر می‌رسد که همان طور که مدیران رئال بارها احتمال بازگشت رونالدو را رد کرده‌اند، این شایعه را نمی‌توان جدی گرفت. رئال برای دورانی جدید آماده می‌شود و طبیعتا درخشش وینیسیوس و جذب احتمالی امباپه باعث شده تا مدیران رئال به بازگشت به عقب فکر نکنند و دوران کریستیانو در رئال کاملا به پایان رسیده است.

گفتنی است رونالدو تا سال 2023 با منچستریونایتد قرارداد دارد؛ البته در این قرارداد بند مشروطی وجود دارد که در صورت توافق طرفین امکان تمدید آن برای سال سوم هم وجود دارد.

کدخبر: 749783 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟