افشای مشکلات کورتوا در رئال/ اسپانیایی سخت بود

به گزارش رکنا ورزشی، تیبو کورتوا دروازه‌بان بلژیکی رئال مادرید در متنی در وبسایت خود در مورد علاقه‌اش به شهر مادرید نوشت: در ابتدا زندگی در شهر مادرید برایم مشکل بود اما خیلی سریع عاشق این شهر شدم. حالا حتی نمی‌ توانم زندگی در شهر دیگری را تجربه کنم، چون رئال مادرید خانه من است. دربی نزدیک می‌شود و به همین دلیل بازی در رئال مادرید و زندگی در مادرید خیلی خاص است. 

وی در ادامه مطالب خود آورده است: هیچکس انگلیسی صحبت نمی‌کرد و به همین دلیل باید اسپانیایی صحبت می‌کردم. هم تیمی‌هایم خیلی به من کمک کردند. کاری کردند که حس کنم در خانه هستم و مدام همیشه من را با خودشان می‌بردند هر چند که حتی نمی‌توانستم یک کلمه هم صحبت کنم. کم کم با شنیدن زبان اسپانیایی یادگیری را آغاز کردم. در شش هفته اولین کنفرانس مطبوعاتی‌ ام  را به زبان اسپانیایی داشتم. حالا بیشتر از آن که بلژیکی صحبت کنم، اسپانیایی حرف می‌زنم.

گلر بلژیکی رئال مادرید گفت: از این که توانستم به رئال مادرید ملحق شوم تشکر می‌کنم و در این جا می‌توانم بزرگ شدن بچه‌هایم را ببینم. زمانی بود که تنها در لندن زندگی می‌کردم و این فرصت را نداشتم. هر بار که روز استراحت داشتم، به مادرید سفر می‌کردم که بچه هایم را ببینم هر چند که فقط چند ساعت برای این اتفاق وقت داشتم. حالا در طول لحظات مهم زندگیشان در کنارشان هستم. مادرید جایی است که می‌خواهم بعد از دوران فوتبالم در آن زندگی کنم.

 

کدخبر: 749797 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟