ژاوی به دنبال پاتک زمستانه به چلسی!

به گزارش رکنا، با توجه به اینکه قرارداد سزار آزپیلیکوئتا، انتهای فصل جاری با چلسی به اتمام می‌رسد و تاکنون هم مذاکرات طرفین برای انعقاد قرارداد جدید روند مثبتی نداشته است.سزار در ماه های اخیر به بازیکنی نیمکت نشین تبدیل شده است، زیرا سمت راست دفاعی چلسی در اختیار ریس جیمز قرار دارد. آزپیلیکوئتا خواهان حضور در جام جهانی قطر بوده و انتقال به بارسلونا می تواند بهترین راه حل برای او در مسیر رسیدن به این هدف باشد.

از این همین رو، سران باشگاه بارسلونا تصمیم دارند برای خرید این مدافع اقدامات لازم را انجام دهند تا بتوانند او را در تابستان سال آینده به صورت رایگان به نیوکمپ بیاورند. چون ژاوی هرناندز از سطح بازی سرجینیو دِست(مدافع راست بارسلونا) راضی نیست و می‌ خواهد با آوردن آزپیلیکوئتا سرسامانی به سمت راست تیمش دهد.

همچنین آنتونیو رودیگر دیگر بازیکنی از چلسی است که در پایان فصل قراردادش با این باشگاه به پایان می‌رسد و از این‌رو زمزمه حضور این مدافع آلمانی در اطراف باشگاه رئال مادرید شنیده می‌شود. این بازیکن آلمانی یکی از گزینه‌های اصلی باشگاه اسپانیایی قرار دارد و آنها مایلند قراردادی مشابه آنچه در تابستان گذشته داوید آلابا را به پایتخت آورد، با او هم منعقد کنند. با توجه به این مسئله، در این مدت نیز صحبت‌ هایی میان سران رئال مادرید و نمایندگان این بازیکن رد بدل شده است؛ هر چند او مذاکرات با باشگاه‌های علاقه‌مند به خود را به سال جدید موکول کرده است.

آنتونی

اکنون هم طبق اعلام موندو دیپورتیو، بارسلونا دیگر تیمی است که به خرید این بازیکن آلمانی ابراز علاقه کرده و مسئولان این باشگاه امیدوار هستند با پیشی گرفتن از دیگر غول فوتبال اسپانیا زمینه را برای حضور او در نیوکمپ فراهم کنند.

از سوی دیگر هم کریستین پولیشیچ 23 ساله که اخیرا از ناحیه مچ پا دچار آسیب دیدگی شده، می خواهد بازیکن مهمی در ترکیب تیمش باشد و در حال حاضر در چلسی به بازیکنان دیگری دیگر بیشتر اعتماد می شود. کالوم هادسون اودوی، میسون مانت، کای هاورتز، حکیم زیاش در ذهن توماس توخل جایگاه بالاتری از پولیسیچ دارند. این بازیکن خواهان انتقال به بارسلونا و تبدیل شدن به مهره ای تاثیرگذار و مهم در این تیم شده است.

البته آندریاس کریستنسن دانمارکی هم در لیست خرید بارسلونا قرار داشت. اما قرارداد این مدافع در آستانه تمدید است و چلسی به زودی این خبر را به صورت رسمی اعلام خواهد کرد. 

 

کدخبر: 750278 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟