خطیبی: هوادار زهردار است/ نباید گول صدرنشینی را بخوریم

به گزارش خبرنگار ورزشی رکنا، رسول خطیبی در نشست خبری پیش از بازی آلومینیوم اراک مقابل هوادار در هفته ششم لیگ برتر، اظهار داشت: بازی سختی مقابل تیم فوتبال هوادار داریم. چرا که این تیم تازه به لیگ برتر صعود کرده از انگیزه‌های زیادی هم برخوردار است.  شاید شاگردان عنایتی به نتیجه مدنظرشان نرسیده باشند ولی شکل بازی آن‌ها بسیار زهردار است. امیدوارم که بازیکنانم تمامی نکات فنی را رعایت کرده بتوانیم به 3 امتیاز این بازی دست پیدا کنیم. 

وی افزود: درست است که آلومینیوم اراک در حال حاضر در صر جدول قرار دارد. ولی همیشه به بازیکنانم می‌گویم همه چیز در لیگ برتر تغییرپذیر است اصلاً نباید گول این صدرنشینی را بخوریم. انشاالله توانیم از تمامی زحماتی که تابحال کشیدیم دفاع کرده دست پر از زمین خارج شویم. خوشبختانه در این بازی محروم نداریم. ولی 2یا 3 بازیکن مصدوم هستند. ولی خداراشکر بازیکن جایگزین روی نیکمت داریم.

خطیبی در مورد دیدار آلومینیوم اراک با تیم رضا عنایتی به نوعی جدال2 سرمربی استقلالی است گفت:  به هر حال حدود 60  یا 70 درصد مربیان حال حاضر لیگ برتر باهمدیگر هم نسل هستند. خیلی هم از این موضوع خوشحال هستم چرا که آن نسل فوتبال این روزها خیلی خوب در لیگ برتر فوتبال ایران و مربیگری خوب و حرفه‌ای فعالیت می‌کنند. امیدوارم که همگی این عزیزان بتوانند در عرصه مربیگری هم مانند زمان بازیگریشان موفق باشند. چرا که همگی ما با همدیگر دوست، هم‌نسل، همکار هستیم. 

کدخبر: 743440 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟