خطیبی: مس زخم خورده است/ پرسپولیس؟ ذهن و فکر ما درگیر بازی فرداست

به گزارش رکنا، آلومینیوم اراک در هفته سوم لیگ برتر با نتیجه یک بر صفر از سد پرسپولیس عبور کرد و از انگیزه بسیار بالایی برخوردار است. شاگردان خطیبی در حال حاضر با 7 امتیاز در رتبه چهارم جدول قرار دارند. آنها در صورت پیروزی در هفته چهارم لیگ برتر می‌توانند بالاتر از سپاهان و پرسپولیس مدعی قرار بگیرند.

در همین راستا، رسول خطیبی در نشست خبری پیش از بازی آلومینیوم اراک مقابل مس رفسنجان، در هفته چهارم لیگ برتر اظهار داشت: می‌دانیم که مس رفسنجان زخم‌خورده است، بازی قبلی خود را باخته و شرایطش به گونه‌ ای است که با این که دو باخت در شرایط سختی بوده است اما از این غافل نمی‌شویم که بگوییم چون این تیم باخته ضعیف است.مس خیلی تیم قدری است و بازیکنان با کیفیتی دارد.

وی  افزود: ان‌شاءالله فردا یک بازی خوب تماشاگرپسند را انجام دهیم و با سربلندی از بازی بیرون بیاییم، دو بازی گذشته را خوب پشت سر گذاشتیم، آن بازی‌ها برای ما تمام شده و کاری به بازی قبلی نداریم. فردا با مس رفسنجان بازی می‌کنیم و فکر و ذهن ما برای بازی فردا است.

سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک گفت: مس رفسنجان با وجودی که در زمین خودش بازی نداشته ولی تیمی است که در داخل خانه و بیرون از خانه شرایط مساوی دارد. آنها بازیکنان خیلی خوبی دارند ولی ما شناخت خوبی از نظر تیمی و فردی داریم. ان‌شاءالله بتوانیم فردا آنچه مد نظر ما است را در زمین پیاده کنیم و بتوانیم از نقطه ضعف و مواردی که مس دارد استفاده کنیم و با نقاط قوتی که داریم بتوانیم به موفقیت برسیم.

 

کدخبر: 737177 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟