اولیایی: با وزیر برخورد خواهیم کرد

به گزارش رکنا، پس از صادر نشدن مجوز حرفه‌ای برای تیم‌های استقلال، پرسپولیس و حذف آن‌ها از لیگ قهرمانان آسیا، مسئولین این دوباشگاه طی بیانیه‌ای اعلام کردند که مجوز این دو تیم صادر شده آن‌ها فقط منتظر تایید شدن از طرف afc هستند.

بر همین اساس "کاظم اولیایی" عضو کمیته مجوز حرفه‌ای باشگاه‌ها در گفت‌و‌گو با خبرنگار ورزشی رکنا، در خصوص اینکه آیا مجوز صادر شده برای باشگاه‌ها مورد تایید afc قرار خواهد گرفت یا خیر اظهار داشت: مجوز صادر شده توسط ما برای این دوباشگاه 3 ماهه است، در afc دیگر کمیته‌ای به نام کمیته صدور مجوز حرفه‌ای وجود ندارد. بر همین اساس این دو باشگاه به مدت 3 ماه زمان دارند تا نواقص مورد نظرشان را رفع کنند. جدا از این ما هرکدام از آن‌ها را 1 میلیارد تومان جریمه کردیم. که در این صورت اگر باشگاه‌ها نواقص‌شان را رفع کنند ما هم به آن‌ها کمک می‌کنیم و اگر این مشکلات برطرف نشد با آن‌ها برخورد خواهیم کرد. لازم به ذکر است که برخورد صورت گرفته از طرف ما با مسئولین تیم‌ها نیست، بلکه ما با شخص آقای وزیر ورزش جناب "سجادی" در این مورد برخورد خواهیم کرد. چون وزیر به عنوان رئیس مجمع دو باشگاه به ما قول خصوصی‌سازی این دو تیم را دادند که در حال حاضر برای انجام این کار 3 ماه زمان دارند.

وی افزود: علاوه بر این باشگاه پرسپولیس با موضوع مربوط به پرونده «کالدرون و خواکین» هم مواجه است. که باید بدهی هر دوی آن‌ها را به طور کامل تسویه کند. حال اگر رای پرونده مربوط به «استراماچونی» برای استقلال بعد از این مسئله اعلام شود، صدور مجوز حرفه‌ای به سال آینده موکول خواهد شد. اگر هر دو باشگاه به دنبال صدور مجوز فوق هستند باید موضوع مالکیت‌شان را مشخص کرده، بدهی‌هایشان را نیز به صورت کامل پرداخت کنند و صورت‌های مالی‌شان نیز واضح باشد تا ما هم بتوانیم بعد از 3 ماه مجوز آن‌ها را تمدید کنیم که در غیر این صورت این مجوزها باطل خواهد شد.

کدخبر: 735775 ویرایش خبر
لینک کپی شد
ترنم کشاورز
آیا این خبر مفید بود؟