وزیر ورزش عراق: ورزش ایران پیشرفت زیادی داشته است/ در روابط با ایران دنباله‌روی هیچ کشوری نیستیم

به گزارش گروه ورزشی رکنا، احمدریاض طالب در حاشیه بازدید از کمپ تیم ملی فوتبال ایران در گفت‌وگو با پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان در مورد دیدارها و نشست‌های مختلف و بازدید از پروژه‌های مختلف ورزش ایران اظهار داشت: ما توانستیم در این نشست‌ها و بازدیدها از تجارب ارزنده ورزش ایران که پیشرفت زیادی داشته است، استفاده کنیم‌.

وزیر ورزش عراق پیشرفت‌های ورزش ایران را مورد توجه قرار داد و تصریح کرد: ایران در ورزش و به ویژه در فوتبال پیشرفت‌های زیادی داشته است و ما نیاز داریم با بهره‌گیری از این پیشرفت‌ها، خودمان را هم به این سطح از پیشرفت برسانیم.

طالب ادامه داد: از فدراسیون فوتبال ایران بسیار ممنونم که تمام درها را به روی ما گشودند تا بتوانیم از امکانات آنها استفاده کنیم و ورزش عراق هم بدرخشد.

وی ارتباط بین وزارت متبوع خود و ایران را بسیار خوب توصیف و خاطر نشان کرد: ارتباط بین ایران و عراق در ورزش و امور جوانان قطع‌شدنی نیست و ما تلاش می‌کنیم که این ارتباط و تعامل مناسب ادامه یابد.

وزیر ورزش عراق در پاسخ به سؤالی درباره نارضایتی برخی از کشورها از ارتباط خوب ایران و عراق گفت: عراق کشور مستقلی است، دنباله‌روی هیچ کشوری نیست و دیدگاه مستقلی دارد. ما به تمام کشورها احترام می‌گذاریم.

طالب که در حاشیه بازدیدهای خود در بازی هندبال در اصفهان، فوتسال در تهران و چوگان در کرج مشارکت داشت، بیان کرد: من در تمام رشته‌ها به جز ژیمناستیک دستی بر آتش دارم و به نوعی می‌توانم بازی کنم. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 492010 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟