سه تن از بزرگانِ تاریخ در رقابت بدنسازی مستر‌یونیورس سالِ ۱۹۷۱

به گزارش رکنا در سال‌های ابتدایی دهه 70 میلادی علی‌رغم راه‌اندازی «مستر‌المپیا»، جدالِ «مستر یونیورس» کماکان بزرگترین و موجّه‌ترین مسابقه پرورش‌اندامِ جهان، به شمار رفته و شایعات فراوانی در نشریات بدنسازی مبنی بر هراسِ «بیل پِرل» از رقابت در این مسابقات منتشر می‌شد. در ابتدا «بیل» این شایعات را چندان جدی نمی‌گرفت، چرا که فکرش را نمی‌کرد کسی از او توقّعِ این را داشته باشد که در اوایلِ چهل‌سالگی با قهرمانان بیست و چند ساله رقابت کند. در‌واقع او اعتقاد داشت دِینِ خود به این ورزش را اَدا کرده و حالا نوبت درخششِ نسل جدید رسیده است.

از سوی دیگر امّا این شایعات «لئو اِستِرن»، دوست و‌ مشاورِ «پِرل» را بیش از خود ِاو آزار می‌داد. علی‌رغم تمامِ مشکلاتی که این رقابت می‌توانست برای «بیل پرل» به وجود آورد، یار قدیمی اعتقاد داشت که او توانایی رسیدن به بهترین فرم دوران قهرمانی خود را داشته و می‌تواند تمام رقبا را مغلوب استعدادِ خود سازد. بعد از تمامِ این حرف و حدیث‌ها بود که تیمِ دو‌نفره استرن و پرل تمرینات ویژه خود برای شرکت در مسابقاتِ مستر‌یونیورس سال ۱۹۷۱ را آغاز کردند.

در پایانِ کار، «بیل پرل» تمام حریفان را کنار زد؛ از جمله «رِچ پارک» و «سرجیو اولیوا»! (در همین حین «آرنولد» مشغولِ رقابت با خود در «مستر المپیا» بود. صد افسوس که یک رقابتِ تاریخی می‌توانست بینِ این چهار اعجوبه در یک مکان و یک رویداد شکل بگیرد!!!) .برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 477346 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟