خبر خوش برای پرسپولیسی‌ها

برانکو ایوانکوویچ، سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس تهران که ابتدای سال گذشته قرارداد خود را به مدت ۲ سال با سرخپوشان تمدید کرد، نزدیک به ١١ ماه دریافتی خاصی از باشگاه نداشته و به همین دلیل از دست مسئولان باشگاه ناراحت است.

او در هفته‌های گذشته نامه‌های متعددی به مسئولان این باشگاه ارسال کرده تا طلبش را دریافت کند، اما به نتیجه‌ای نرسید.

پس از رسیدن پرسپولیس به فینال لیگ قهرمانان آسیا، مدیران این باشگاه درصدد بودند تا از محل مطالبات خود از کنفدراسیون فوتبال آسیا AFC و فدراسیون جهانی فوتبال (فیفا) حقوق برانکو را پرداخت کنند، اما رایزنی‌ها و تلاش‌ها در این زمینه نتیجه نداد تا ایرج عرب، مدیرعامل جدید باشگاه تصمیم بگیرد خودش مطالبات سرمربی تیم را تامین کند.

با توجه به گلایه‌های برانکو طی چند روز اخیر، شایعاتی مبنی بر احتمال فسخ قرارداد او بود که مسئولان باشگاه پرسپولیس آن را تکذیب کردند.

علی رغبتی، عضو هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس در این باره بیان کرد: چنین مسئله‌ای صحت ندارد و بحث فسخ قرارداد برانکو مطرح نیست چرا که او یک مربی حرفه‌ای است و در کنار پرسپولیس خواهد بود. باشگاه هم مشکلات او را حل خواهد کرد و هیچ نگرانی در این باره وجود ندارد.

گفتنی است، طی چند روز اخیر مشخص شد که اگر سرخپوشان منتظر پاداش‌ها از فیفا باشند، زمان می‌برد تا طلب سرمربی کروات را پرداخت کنند و به همین دلیل مسئولان درصدد هستند تا هر چه زودتر طلب او را پرداخت کنند. طلب پرسپولیس از فیفا ۶۹۶ هزار دلار است.

برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 467867 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟