توضیح باشگاه پرسپولیس درباره شایعه محرومیت از فینال آسیا

بعد از پایان دیدار برگشت تیم های پرسپولیس و السد قطر در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا، صحبت هایی مبنی بر محرومیت احتمالی پرسپولیس از فینال این رقابت ها به خاطر استفاده از غیرقانونی از امید عالیشاه در این بازی مطرح شد و اینکه قطری از این بابت به کنفدراسیون آسیا شکایت کرده اند.

در همین راستا پندار خمارلو مدیر روابط عمومی باشگاه گفت: این بحث بیشتر در کانال ها مطرح شد. به خاطر حساسیتی که پیش آمده بود، موقع ثبت قرارداد عالیشاه در پرسپولیس استعلام های لازم اخذ شد. باید از حامد مومنی مسئول کمیته بین الملل فدراسیون فوتبال هم تشکر کنم.

وی که در جریان نشست خبری برانکو صحبت می کرد با تاکید بر اینکه قرارداد امید عالیشاه مشکلی نداشته است، تصریح کرد: یک خبر بود که می گفتند عالیشاه فسخ کرده و دوباره به پرسپولیس آمده است که اینطور نبود. عالیشاه با ما قرارداد داشت و بعد از خدمت به پرسپولیس بازگشت. فسخ قرارداد رخ نداده است. اگر مشکلی بود، تیم های دیگر پیش از السد اعتراض می کردند. امروز هم با مومنی صحبت کردم و گفت که بحثی از شکایت السد نبوده است. بعضی ها در زمین حریف پرسپولیس نمی شوند می خواهند خارج از زمین این کارها را بکنند.

خواندنی های رکنا را در اینستاگرام دنبال کنید

 

کدخبر: 429970 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟