تلویزیون گزینه‌ای جز عادل ندارد!

به گزارش گروه ورزشی رکنا، البته شاید عادل میهمانان ویژه‌اش را نگه داشته تا در روزهای مهم و بازی‌های ایران رو کند. همان‌طور که در روز بازی ایران و مراکش، ساموئل اتئو میهمان برنامه‌اش بود.

بازی را پخش می‌کنید یا نه؟

حالا شایعاتی هر روز در فضای مجازی درباره پخش بازی‌های ایران مطرح می‌شود و دست‌به‌دست میان مردم می‌چرخد. این‌که ایران حق پخش بازی‌ها را نخریده است را نمی‌توان کتمان کرد. هیچ‌کدام از خبرنگاران و گزارشگران ایران در روسیه نمی‌توانند به دور زمین بروند و مصاحبه‌های اختصاصی بگیرند یا بازی‌ها را گزارش کنند و این موضوع نمی‌تواند بی‌دلیل باشد. انگار دولت هم مانند مردم کفگیرش ته دیگ خورده و دیگر پولی ندارد تا بتواند بازی‌ها را پخش کند. حداقل نمی‌تواند از هزینه‌ای که کرده و گزارشگر و خبرنگار به روسیه فرستاده، استفاده کند. خبرنگاران و گزارشگران در روسیه سرگردان مانده‌اند، نه می‌توانند بازی‌ها را از آن‌جا مستقیم گزارش کنند و نه حتی می‌توانند در بازی‌های کشور خودمان کنار زمین و کنار تیم‌ملی باشند و بعد از آن مصاحبه‌های اختصاصی بگیرند. الان که حدود یک هفته از جام‌جهانی گذشته و یک بازی از ایران پخش شده، هیچ گزارشگری در زمین بازی گزارش زنده نداشته و هیچ خبرنگاری هم ارتباط مستقیم با بازیکنان از داخل زمین نداشته است. در برنامه‌های عادل فردوسی‌پور هم هنوز هیچ توضیح کاملی در این‌باره داده نشده است، اما کیفیت پخش تلویزیونی بسیاری از مسابقات به‌حدی پایین است که بیننده را به این فکر وامی‌دارد که این بازی از تلویزیونی دیگر دزدیده شده است! البته این سوالی است که بهتر است مسئولان تلویزیون یا حتی عادل فردوسی‌پور به آن پاسخ دهند.

گزارشگری بازی‌ها

در این مدتی که از جام‌جهانی گذشته است همه بازی‌ها از شبکه سه سیما پخش شده است و در عین حال شبکه ورزش Sport سیما پخش بازی‌های لیگ جهانی والیبال را پوشش می‌دهد. شاید در ابتدا قرار بر تقسیم کردن بازی‌های جام‌جهانی میان شبکه سه و شبکه ورزش بود اما حالا که چند روزی از این رویداد گذشته است خبر از این تقسیم‌بندی نیست. بازی ایران و مراکش را عادل فردوسی‌پور گزارش کرد که شاید اکثریت مردم هم با این کار موافق بودند. بیشتر مردم ایران دوست دارند بازی‌ها را عادل گزارش کند تا گزارشگران دیگری که شاید خیلی تسلط ندارند. اما باید این را بدانیم که غیر از عادل گزارشگران دیگری هم هستند که مردم از گزارش‌هایشان لذت می‌برند و دوست دارند صدای آنها را هم بشنوند. مثلا مزدک میرزایی گزارشگری حرفه‌ای است که خیلی کم پیش آمده در حاشیه باشد یا سوتی‌های بزرگ در اجراها و گزارش‌هایش داشته باشد اما او را به‌عنوان نفر اصلی یک برنامه ویژه ندیده‌ایم. البته این خوب است که بازی‌های مهم را برای گزارش کردن به او می‌دهند. مثل بازی مکزیک و آلمان که مزدک به خوبی از پس گزارش آن برآمد و یک گزارش جذاب را برای یک بازی شگفت‌آور ارایه داد.

دوز عادل تلویزیون بالاست

این روزها هر موقع که زمان پخش بازی‌های جام‌جهانی است، وقتی تلویزیون را روی شبکه سه تنظیم می‌کنیم یا صدای عادل را می‌شنویم یا تصویرش را می‌بینیم. البته که بعضی‌ها هم دیگر به این میزان حضور عادل فردوسی‌پور در تلویزیون اعتراض دارند. شاید عادل همان یک‌شب در هفته کافی بود اما به نظر می‌رسد جایگزین بهتری هم برای عادل در صداوسیما برای ویژه‌برنامه جام‌جهانی نداشتیم.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

گزارشی از حرمسرایی پادشاه که دختران 16 ساله بردگی می کردند +عکس

محکوم شدن سوسن 22 ساله به شلاق / او همراه پسر جوانی در خارج از شهر دستگیر شد

قتل دختر 17 ساله هنگام فرار از دست متجاوز / پدر دختر وقتی به خانه پسر رسید کار از کار گذاشته بود + فیلم و عکس

اعتراف مرد شیطان صفت به قتل فجیع زن جوان پس از آزار + عکس

تجاوز به زن جوان با عجیب ترین انگیزه! + عکس

حمید معصومی نژاد پس از 8 سال تبرئه شد / ماجرای ارسال سلاح به ایران چه بود؟

وقتی پدرشوهر وارد اتاق شد مرد غریبه ای را زیر تختخواب عروس خائن دید + تصویر

لباس های خانم آرایشگر را در خیابان درآوردند و او را سوزاندند + عکس

10 زن جذاب جهان را بشناسید! + عکس و جزییات

سمیه و شاهرخ پس از 22 سال چه سرنوشتی دارند؟ / چه بر سر خانه وحشت خیابان گاندی آمده است؟ + عکس

تجاوز به دختر 12 ساله در هتل + عکس و جزییات

فاطمه چاقو را تا دسته داخل سینه رضا فرو کرد! / شوهرش با سارا قرار داشت ؟! + عکس قاتل

 

کدخبر: 390501 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟