خط و نشان امیر علی اکبری برای بن سلمان / همه تان را می خورم! + عکس

امیر علی‌اکبری در واکنش به نمایش مضحک و به دور از اخلاق عربستانی‌ها در رشته کشتی کج که در جریان آن دو فرد ایرانی- آمریکایی با حضور روی رینگ مبارزه در جده برابر 4 کشتی‌کج کار عربستانی، به حالتی تمسخرآمیز و با پرچم ایران مورد ضرب و شتم قرار گرفتند، اظهار کرد: متاسفانه عربستانی ها شدیدا با ما دشمنی می‌کنند و قصد دارند تا جایی که می‌توانند به ما ضربه بزنند. این دلقک‌بازی دو ایرانی - آمریکایی با همکاری سعودی ها فقط به خاطر پول بود و باید بگویم این دو نفر که نام خود را ایرانی هم گذاشته‌اند بسیار افراد بی‌هویتی هستند که حاضر شده‌اند به خاطر پول نام کشورمان را مقابل سعودی‌ها به تمسخر بگیرند. پول هرچقدر هم مهم باشد، اما اینکه به خاطر پول حاضر شوی به کشورت پشت کنی، کاری بسیار دور از شرافت است اما از این دو بی هویت این کار برآمد.

چهره شاخص ورزش Sport ایران در رشته رزمی MMA افزود: طی دو سه روز اخیر هزاران پیام از طریق مردم عزیزمان به دستم رسید که خواستار این بودند در قبال این بی‌ادبی عربستانی‌ها واکنش نشان دهم. احساس وظیفه کردم و با انتشار پستی در اینستاگرام Instagram با به کار بردن الفاظی مناسب آن‌ها شدیدا به این موضوع واکنش نشان دادم و در زیر پست از بن سلمان گرفته تا ملک سلمان، شبکه‌های خبری عربستان و هر عربستانی که از کودکی می‌شناختم را تگ کردم تا همگی در جریان این درخواست من قرار بگیرند که آماده‌ام با کشتی کج‌کارهای عربستانی در هر جای دنیا که بگویند مبارزه کنم. اگر این پیشنهاد را قبول کنند طوری آن‌ها را ادب می‌کنم که دیگر از این غلط‌ها نکنند.

وی با بیان اینکه آرزو می‌کند این پیشنهادش با قبول طرف عربستانی روبه‌رو شود، گفت: از خدایم است که با آن‌ها مبارزه کنم و هر کجای دنیا که بگویند با سر می‌روم تا مقابل‌شان به روی رینگ بروم. البته این‌ها اصلا در این حد و اندازه‌ها نیستند و به این حرف‌ها نمی‌خورند اما این پیام را خطاب به آن‌ها منتشر کردم که فکر نکنند ایرانی‌ها مثل این دو موجود بی‌هویت هستند که به خاطر پول حاضر به هر کاری باشند. باید امتحان کنند تا ببینند ایرانی‌ها در عمل چگونه مبارزانی هستند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

جسد بدون لباس دختر 17 ساله در اتاق خواب پدرش بود + عکس

فیلمبرداری شوم از خلوتی سیاه 2 نوجوان آبادانی

فوری / ایمان حسینی مقدم اعدام شد / او 40 زن و دختر تهرانی را آزار داده بود + عکس

زن 48 ساله در خانه معشوقه شوهرش پنهان شد و دست به اقدام وحشتناکی زد + عکس

برادرم را از روی انگشترش شناختم / داعشی ها صورتش را در مجلس به رگبار بسته بودند!

پدربزرگ 200 کیلویی روی نوه‌اش نشست و او را کشت !+ عکس

ملیحه شوهردار نمی دانست دل به مرد 2 زنه داده است! / شوهر در تعقیب بود

دکتر زیبایی زنان تهرانی را بی هوش می کرد و به دام شوم می کشاند / یک دختر لو داد + عکس

پرویز پرستویی یک کودک آزاری دیگر را رو کرد! + عکس

اعدام قاتل شوم دختربچه ساوجی در زندان ساوه + عکس

شهادت 18 ایرانی در حمله موشکی امروز به سوریه+ فیلم و عکس

شرایط طلاق فوری در تهران!

گفتگو با قاتل ایدزی / اختصاصی+ فیلم و عکس

مرد افغان نیمه شب با نیت شوم وارد خانه ویلایی همسایه شد + عکس

کدخبر: 376667 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟